måndag 5 april 2010

Award..

Jag har fått en Award av Agneta med Bloggen Snäckskalsdalen.

"Den här Bloggen är en charm"

Tack snälla du,jag tar tacksamt emot den....men med Awarder kommer ofta lite regler..
Denna gång ,att ge bort den till 12 bloggar och länka till dom.

Kanske är jag lite fjantig men jag kan bara inte välja ut några för jag tycker som alltid,,
att alla är unika & charmiga på sitt lilla vis..Så den ges till alla som kikar in till mig..
Förlåt Agneta !
Kram till er alla och nu önskar jag er en bra början på jobb veckan..

10 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, men jag håller ju med dig totalt.

Jag har skrivit in en ångerklausul i inlägget där jag skriver att jag fått awarden.

Det är SÅ TREVLIGT att få awards, men när jag hade gjort min lista på 12 bloggar och publicerat inlägget fick jag totaltvärstoppångest.....det är lite besvärligt det här med awardsarna....faktiskt. Välment och besvärligt. OM jag skulle få en award till skall jag ha tänkt ut en strategi tills dess.....det är inte riktigt bra....hur man än vänder sig känns det galet...

Så ha ett bra slut på påskhelgen!
Kramar

Tigris Predikantan sa...

Så fint, fick en likadan och som du ... så¨ger jag min vidare till alla som hos mig gör besök!
:)

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till awarden, Susanne.
Kul att kika in hos dig igen, vännen.
Kram Susanne

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej.
Ja, det är välment men det är inte bara och ta emot en award.
Kram Anette

Anneli sa...

Hejsan.

Grattis till awarden!

Förstår vad du menar, det är svårt att välja ut några speciella bloggar, alla är mysiga på sitt sätt!

Det är ju det som är det charmiga med bloggandet!!!

Ha en bra dag,
Kram Anneli.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till awarden, du är värd alla som finns!!
Håller med dig, det är svårt att bara välja ut några, bättre att göra som du o ge den vidare till alla som kikar in här hos dig:)

Ha en bra dag på Fare!

kram Jenny

Lisas torp sa...

GRattis till awarden! Den är du värd!
Ha en fin dag!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Grattis!

Uppmuntran är du värd, o jag kan tänka mig att det är svårt att dela ut till den eller den eller kanske den. Så ett sådant val tycker jag ger omtanke till alla dina fina titt inom tjejer.

Önskar dig en goer efm o kväll o hoppas veckan börjat i din favör.

LOPPIS i dag kanske? Tisdag o fyndkväll eller ? Lycka till från TYCKMYCKAN

Anonym sa...

Grattis till awarden. Ja lite lyxigt har det varit att sitta i solstolen och sett hur trädgården städats men som sagt var bara för en liten stund....sen vill man gärna sätta händerna i myllan själv också. Må så gott! Kram Sofia

Farfars stuga sa...

Grattis till din award, men förstår ditt dilemma. Som du löst bra.
Vi hade påskbrasor mest hela helgen vi ;), men det gäller att passa på medans det går bra att elda.
Ha en bra vecka.
Kram Cia

gästbok och besöksräknare