torsdag 2 december 2010

Kylan,,

håller i sig och jag såg likadan ut idag som igår på jobbet..Brr
När jag och Ida kommit hem från skolan så såg det ut så här igenom fönstret .....
Mer snö..Väldigt vackert dock...
Jag tänker varje dag att när jag kommer  hem,,då ska jag........
Hm nu blir det väldigt sällan så kanske dax för en ny prioriterings lista..för att slippa julstressen så man bara kan njuta....Av alla dofter och smaker som julen bjuder på....
Och musik...Köpte två nya skivor igår..


Ja EMD mest för Ida`s skull,,hon gillar dom jätte mycket..
Men båda skivorna var väldigt fina så där så man inte blir irriterad utan bara kommer i stämning..Har du dom inte så rekommenderar jag dom...


Två skivor jag haft ett tag som jag tycker mycket om,,ja en kanske är lite tant varning på men jag tycker om Malmsjö`s röst mjuk och trivsam skiva..
Den andra har tre cd skivor i en box..Här kan du se listan..över musiken...
Disney jul på en cd i alla fall...riktigt Julig...


Nu ska jag hoppa in en varm dusch borde egentligen gjort det för flera timmar sen...

Vet ni  jag har vunnit en tävling,,blev så glatt överraskad när jag kikade in här för en stund sen..Åh jag är så glad....Kika här om du blev nyfiken...
Godnatt..Kram




8 kommentarer:

Jenny sa...

Hihi...vi tycks "lida" av samma fenomen!?

Söker med ljus och lykta efter lite "Julfeeling", och här inne fick jag ju ändå lite i form av underbar musik!

Stor kram i snödrivorna!
Jenny

Anonym sa...

Visst är det mysigt med julmusik! Har flera skivor att varva mellan. En bra bok, lite softad julmusik och ett glas glögg... vad kan man mer begära?

Kram och ha det så bra.
Eva-Mari

Anonym sa...

Hej Fare tjej !

Ja nog är det vackert med snö, o jag njuter för fullt av detta ljusa.
Men när det åker ner ett stort sjok med snö
på min älskade balkong från taket o förstör en hel del, då älskar jag inte SNÖ (Fastighet skötaren har bliv uppringd så inte olyckor inträffar när någon går ut på balkongen då kanske det blir värre) Ja det kan hända saker även här i staden med snön.

Så måste jag GRATTA dig för att DU HAR VUNNIT.
O tänk det var ett höghus, ja ett hus på landet har du ju.
Älskar dessa hus,så grattis än en gång.

Gör det som är ROLIGT till julen, NJUT, julen i år är rätt så kort så börja tidig , litet då o då.
Tomtar som tittar fram litet här o var i vrår. Spännande för lilltjejen att kolla var du ställt dom.
Det är gemenskapen o glädjen över den som räknas.
Allt gott till helgen
Skivorna är BRA Har inte den lilla IDA gillar skall ta o lyssna på den kanske nästa inköp?

TYCKMYCKAN

Gårdsromantik sa...

Tänk att ni har så mycket snö :-)
Jag har köpt julskivan med damerna också.

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Lisas torp sa...

Grattis till vinsten du också! Själv fick jag de fina handdukarna igår ocsh såååå fina de är och vilket gulligt julkort från dej! TACK snälla!!!
Ja, kallt är det och precis som du ju är inne lite på - strunta i alla måsten och planera inget...tror det är det bästa! Julen kommer ju ändå!
Dessutom - julmusik, som ju är riktig må-bra-musik och kanske lite avstressande också!
HÄr är inte riktigt lika kallt idag, men det snöar istället....!!
Allt gott till dej!
Kramar
Lisa

Nyanser av vitt sa...

Tittar bara in för att önska dig en mysig helg.
Kram Agneta

Anneli sa...

Hejsan.

Stort grattis till din fina vinst!
Vad roligt.
Den utlottningen hade jag totalt missat, men det är mycket jag missat nu ett tag...

Önskar dig en fin helg,
Kram Anneli.

Lissboden sa...

Grattis till din fina vinst!
Visst är det kallt nu men det är sååå vackert.
Ha en fin adventshelg!
Kramar från Maria

gästbok och besöksräknare