tisdag 2 augusti 2011

Jag har märkt,,

när man rensar i röran, så innan man får det bra så blir det ännu rörigare....suck!!
Men det är väl så det skall vara eller??
Otroligt jobbigt men ändå skönt och lättnade på ett sätt...
Mer grejer kommer ut på Tradera med tiden mycket mer....

Nu kommer det ännu mer ofina bilder från mitt hem...
Så här är det hemma nu så att visa pyssel o myssel funkar inte...
Vill du inte få en chock så stäng av min blogg nu ;)

Det här rummet har fungerat som garderob, sy stuga,lekrum och gästrum.
Nu har sängen åkt ut gett den till min bror som har större användning för den än jag....
Mitt linne skåp skall rensas från sånt som legat i många år utan att jag behövt det...
Så framme har jag tre  påsar..Slänga,sälja skänka...Enkelt....
Nej svårt för jag har en gen som alltid säger ..
Hm kan vara bra och ha,, så jag får verkligen kämpa med mitt inre.
 Här har ni bra ha hörnan...loppis fynd så som mängder av  kökshanddukar gamla örngott lakan och en massa nya tyger till gardin projekt...

När allt blivit färdigt så skall det målas och tapetseras med en mer harmonisk tapet...
Denna skulle jag vilja ha men för dyr tycker jag...


Men sett en på Rusta som är riktigt fin...


men det tar nog sin lilla tid,,men det skall bli av....

Hittade en dröm bild på nätet...


Så vackert eller hur....
Nu ska jag fortsätta..kramar till er dag....

4 kommentarer:

Lisas torp sa...

Jag känner verkligen igen detdär med röran som blir när man börjar rota! Klokt ändå att du sorterar som du gör! Så gjorde jag också när jag flyttade, men till slut blev det så många prylar så jag bara slängde ner allt....så...rensandet kommer att fortsätta när jag sen ska packa upp allt! Tänk, att man samlar på sej så mycket grejor som bara ligger!
Den tapeten blir säkert jättefin och skåpet - som en dröm - så fint!
Lycka till med rensandet!
kram
Lisa

Unknown sa...

Du lägger ut så mycke fint på tradera,jag hoppas att det finns nåt kvar tills pensionen kommer...:))

Hääärligt att rensa det har jag inga problem med..:)) Å rusta har många fina billiga tapeter där köpte jag våran till v-rummet..

KRAAAAM vännen å myspys!!!

Uttan sa...

Så är det.....MEn det blir bra när det blir klart.
Vi har möblerna i hallen står mitt på golvet. Mannen har hyvlat nya golvlister som jag ska börja måla i morgon. Det blir nog bra och visst ville jag ändra om lite också men hur???
Det blir nog lika när vi plockar tillbaka.
Ska visa före och efterbilder sen i Bloggen.

Drömbilden Du hittat....sååå skulle man ha.

Kramar till Dej min Vän!

Hemmavid sa...

Hej!

jo, jag känner igen det där med röran.. Grejjen är att man nästan alltid har något projekt på gång som gör att det är lite rörigt hela tiden... Blir man någonsin klar??

Tapeten från Rusta var ju jättefin - och skönt att hitta ngn som inte är sååå himlarns dyr...

Kramen Jenny

gästbok och besöksräknare