måndag 3 september 2012

Åter en dag...

har gått,,och nu går vi med raska steg in i September...
Idag har jag gjort min första dag som anställd på Hunddagis,,inte speciellt annorlunda..
men bara vetskapen att inte bara vara en deltagare känns ju alltid lite bättre..

En härlig sensommardag,sol och värme men en ändå en doft av höst...
Första året på länge som jag inte tycker att det känns speciellt vemodigt utan ganska ok att sommaren snart gjort sitt...

Ja så har jag då på börjat ett litet målar projekt igen...
Pappas gamla kökssoffa i furu,,som jag tänkt att måla i hur många år som helst men som aldrig blivit av...
Men nu så.....  Äntligen...


Visst det tar lite tid och inte alla dagar kroppen orkar...
men det får ta den tid det tar....
Lite bättre bilder kommer på soffan när den är helt klar..
men än så länge är jag nöjd....



Tusen tack till er alla för era födelsedags hälsningar på min dag...
Kram
Susanne

4 kommentarer:

lisashus sa...

Vilken fin köksoffa - en riktig klassiker och så fin den blir när du målat den!
Grattis till anställningen - det måste ju kännas skönare och du verkar ju trivas dessutom! Härligt!
Kram
Lisa

Unknown sa...

Det är så härligt att du har kommit igång igen efter allt...Å soffan ser ut att bli kanonfin...;)) Ja,jag har så många projekt i huve just nu så häromdagen var jag tvungen att skriva ner dom...haha..

KRAAAAM på dig underbara bloggvän och ha en ljuvlig dag...

vita drömmar och svarta tassar sa...

Grattis i efterskott!! Så underbart jobb du har fått..det finns dagar jag önskar att ett sådant jobb vore perfekt så jätte lycka till....
soffan blev kanon fin..

va rädd om dig
kram wivi

bakom berget sa...

Grattis till jobbet! Det känns ju alltid lite tryggare att ha en anställning liksom.
Vilken vacker soffa! Kan tänka mig att den blev superfin i vitt.
Skönt att du mår gott!

Kram Åsa.

gästbok och besöksräknare