måndag 1 november 2010

Måndagen


den 1 November har snart passerat.Jag har fortfarande svårt med omställningen till vintertid..kanske är det mörkret...Jag längtar efter lite frostigare väder..
En ledig dag idag för Ida och mig...Var en tur till Falkenberg där jag hade tid hos min läkare..



















Sen tog vi en mysig fika tillsammans...
Imorgon ska vi ta en lite tur till Kungsbacka och kika lite och så blir det troligtvis Ikea :) Inte till min dotter stora förtjusning...men jag måste köpa lite ljus,,tycker att Ikeas värmeljus är dom bästa...
Idag kom skolfotona åh dom blev så bra och jag är så glad...
Sitter och tittar på henne och så kommer det en sån där 
"Wow hon är min!!....Min lilla tjej..

Glädje & Kärlek..
 

Snart kommer det hända nått som jag är riktigt glad över på min blogg...förhoppningsvis nu i veckan!
Så håll utkik...
Massa kramar...

12 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad nyfiken jag blev nu på vad det är för roligt som ska hända, låter spännnade!

Jag kan tänka mig att din Ida blev bra på sitt skolfoto, hon är ju såå söt:)

Ha en bra dag imorgon, Ikea skulle jag oxå behöva åka till för att köpa ljus.

Stor kram!
Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad snyggt du har gjort kanonfint.Vad mysigt med lite fika med sitt barn.Kungsbacka är mysigt och Ikea med.Ha en skön kväll och en fin tisdag vännen Kram Rita ♥

bakom berget sa...

Jag önskar dig en fin dag! Kram Åsa.

Anonym sa...

Vilka vackra bilder på Novemberkaktusen
gillar även jag dom vita.

Ja nog önskar man just litet frost istället för detta disiga vädret, men det kommer.

Så roligt att skolkorten blev bra, ja det
kan hoppa till i hjärt trakten när man ser på sina barn dom blir så fort stora, o växer in i sina egna världar.

Så trevligt att ni tar små egna stunder det är livsgivande för dagen o framtiden.

Önskar ER en flott dag

Unknown sa...

Gomorron vännen,så härligt att få njuta med sina älsklingar när dom är små..Å jag håller med dig att ljusen på Ikea är bäst,jag har oxå laddat upp lite därifrån..Ha en riktig myyysdag nu..En stor kram från mig../Annelie

Cc sa...

Det är verkligen en mörk tid nu. Tänkte på det i går då jag tog en prom med hunden och det var kolsvart. Snön vill jag inte ha en men lite frost skulle kunna gå bra. Här har du en som är supertrött och fattar nada, borde kanske gå i ide. Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Visst är det en härlig känsla man får i hela kroppen när man tänker *hon är min* den goa ungen.
Låter spännande med något nytt på din blogg, vad kan det vara? Du har ju en så fin redan nu.
Ja IKEA´s värmeljus är toppen.
Kramar:)

Snäckskalsdalen. sa...

Underbart med en lyckoblipp! Fler sådana!
Det skall bli spännande att se vad som händer på bloggen här!
Kram

Nyanser av vitt sa...

Vad spännande.
Jag gillar också IKEAs ljus bäst.
Ha det så bra
Kram Agneta

Uttan sa...

Nya kort är alltid så roligt.Kan tänka Mej att Ida blev så fin på dom.
Linnéas klass tog inga i år till Annas och Min stora besvikelse.
Mina Novemberkaktusar blomma också så fint nu tänk de såg ut att nästan vara döda när jag tog in dom nu i höst.
Nått kul kommer att hända!! Spännande.......
Det ser Jag fram emot.
Hoppas Dina inköp på IKEA blev bra. De hade verkligen mycket fint nu.
Jag sov hela eftermiddagen i går vet inte om det var klockan eller om Jag bara behövde det men det känns ju bättre att skylla på klockan.

Sköt om Dej Min Vän!

Kram!

azalean sa...

Hoppsan såååå nyfiken jag blir på din "nya" blogg.
Tjusig novemberkaktus du har, jag har en sådan också, men har satt den på jobbet, den är ju så tråkig när den inte blommar. Fast de gör den i november, till jul och till påsk, så de är en allsidig sort.
/Anita

Anonym sa...

Om du gillar Ikea måste du kolla in ikea.se/livethemma, en jättehärlig inspirationsblogg :) // Jennie

gästbok och besöksräknare