torsdag 20 oktober 2011

I denna stund

finns det inga bilder knappt ord för hur jag känner ...inget har hänt mig men en mycket nära anhörig,,
råkat riktigt illa ut på grund av att det finns människor som är riktigt elaka....
Anonym är den personen oxå,,så otroligt fegt....
Och i skrivande stund så är jag säker på att denna person kanske faktiskt sitter och läser min blogg....

Om du gör det hoppas jag att du är riktigt nöjd med att du har förstört en annan människas liv totalt...

jag kan inte med ord beskriva hur oerhört besviken ledsen och upprörd jag är...
om jag visste vem du var så jäv......
Jag hoppas innerligt att det inte är den jag tror.......


Varför ?

Funderar åter starkt på att låsa min blogg för oseriösa läsare..


Förlåt alla ni seriösa läsare att min blogg åter blev så mörk....
Just nu är det just det förbannat mörkt...

8 kommentarer:

Felix sa...

Nu vet jag ju inte vad som har hänt, men trist att det ska vara så turbulent i din närhet emellanåt. Tråkigt när någon medvetet vill förstöra för andra. Allt går tyvärr inte att ignorera, men du får försöka att inte ta åt dig för mycket! Jag hoppas verkligen att det snart vänder till det bättre för dig och din omgivning på alla sätt!

Kram
Elisabet

Mitt krypin sa...

Tyvärr är det så att vissa personer inte har ett eget liv och måste därför förstöra andras.
Tydligen får dom ut något av det.
Sen är det så jä**a fegt att dom håller sig anonyma.
Nej fega kräk är dom

Hoppas att det ordnar sig iaf

Kram Anna

Paula sa...

Förstår att du känner som du gör. Det finns så elaka människor där ute, och man kan undra vad dom vinner på att förstöra för andra. Jag blir så galen på sånt!!
Om du låser din blogg så vill jag gärna följa med dej, vännen.
Skickar dej en STOR styrkekram! <3

C. Tvillingmamma sa...

Solen kom fram idag här...den kommer till dig sen Susanne. Jag tror hoppas inte någon gör något bara för att vara elak,allt är ett mönster av saker som varit,det är bara upp till var och en,att välja när man inte vill fortsätta en dålig början... - säger jag som inte har en aning,men ibland också undrar om en del gör saker av ren elakhet,men...börjar jag tro de,kanske jag blir sån....och de finns något gott i alla,de måste de...

Jenny sa...

Vad tråkigt Susanne, jag känner med dig och din nära anhörig.

Stor kram!
Jenny

Vända blad sa...

STOR kram till dig och din nära! Jo det finns människor av alla de slag på vår jord, själv blev jag i princip utskälld idag fast det inte var mitt fel, jag hade bara gjort mitt jobb...konstigt. Låser du bloggen vill jag gärna följa med!
Kram igen/ Maria

Farfars stuga sa...

Kram!!!!

Cia

Susanna sa...

Hejsan

Så himla tist så J-vla trist hur folk kan bete sig..fast jag inte vet vad..men det känns som det var mycket hemskt gjort av denna person. Förstår dig mycket väl.
Många Krammar
Sussi
(kolla ip nr, varje dator har en spec kod & man kan få hjälp, bara ett lite tips)

gästbok och besöksräknare