söndag 9 oktober 2011

Jag gjorde ett

 Ny tvål kopp..fin eller hur?

jätte långt inlägg och publicerade ,,men så kände jag bara....
" Nej fy så trist och utlämnande" 
och så raderade jag det...
Så nu blir det bara ett litet inlägg....Inte gjort så mycket idag. 
Plockat lite här och där som man brukar...
Tack för alla fina kommentarer om min bild och friss,,värmer gott i en frusen själ....
Middagen står på spisen och söndagssteken ugnen snart  mat och sen är det dax för tv soffan och True Talent som jag och Ida alltid tittar på...

Bettskenan skall jag fixa så jag kan ha den i natt, och sova gott hoppas jag,zzzzz
och i morgon är det dags att jobba hela dagen..


Men för min sambo blir det...Jakt....



Kram

3 kommentarer:

Anneli sa...

Ja du, ibland behöver man inte göra så mycket utan bara vara i nuet.
Kan vara skönt med sådana dagar också.....

Själv har det blivit både loppis och auktion för mig, gjorde en del fynd......alltid kul.

Kram Anneli.

Felix sa...

Här har det höststädats en del i helgen - ute i trädgården. ;-) Konstigt nog är det roligare än att städa inomhus.

Hoppas du sover bättre med hjälp av bettskenan.

Hösthälsningar
Elisabet

Lotta sa...

Var ett tag sedan jag gick på min lilla bloggrunda men tänkte att idag skulle jag stanna upp och bara vara. Ta den tiden och gå runt för alla sitter ju inte på FB hela dagarna. Tacka gudarna för de. OJOJ vad jag har saknart detta.
Kram Lotta

gästbok och besöksräknare