onsdag 2 december 2009

En vacker frostig dag!

Jag önskar så att det var jag själv som tagit denna vackra bild men jag har lånat den,,klicka för att komma till fotografen..
Men det är exakt så här det ser ut nu när jag tittar ut..
jag kan inte ta sån fin bild som jag skulle vilja med kameran ,suck..
När det är så vackert vill man dela med sig eller hur?

I morse höll jag på att försova mig så trött men att titta ut på det vackra vädret gjorde mig glad i själen..Jag fullkomligt älskar frost..Finns det nått härligare när Bore biter dig i näsan och frosten gnistrar som diamanter i solen..
Min högsta önskan är att det i alla fall är frost på Julafton så vi slipper regn...

Detta är en gammal bild för jag han inte ta en bild i morse men det var exakt så här..
Synd bara att man inte kan njuta på dagen..


Jag hoppas att ni haft en härlig dag..Och att ni fått njuta,,,


Massa kramar
Susanne


profile editor


10 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka vackra bilder, på både måne och frost! Och de där gammeldagsa luciatåget, jag älskar såna där vika-ut-grejer!

Och så gillar jag din julmusik!!!

Tusen tack före din röst på mej i Ikea-tävligen, det betyder mycket för mej! Mari.

Britt sa...

Jättevackr bilder!
Jag älskar också rimfrost särskilt när solen lyser och det gnistrar så där härligt!

Kram britt

Uttan sa...

Jag har liksom Du njutit av det vackra i dag.
Tog faktiskt en bild av Månen nu i dag som jag lagt ut på Min Blogg!

God Natt!
Kram!

LinnaLi sa...

Ja, visst är det härligt med frost! Älskar den där bitiga känslan i kinderna när man tar en promenad ute!

Kram

Linda

Unknown sa...

hej
härliga bilder, jag visst är det härligt med snö eller frost till jul, regn hoppas jag ni slipper. här har vi redan snö.
sov gott
kram
Catthie

Lisas torp sa...

Ja, en sån måne hade jag också hängande här över hustaken och träden utanför - jättevackert!
Din bild är också jättevacker med frosten - ja, tänk så vackert det blir med sol och frost! Trädgården blir nästan magisk!! Jätteskönt med lite kyla nu!

Kram
Lisa

Unknown sa...

Vi hade också en sådan dag i Helsingborg igår. Riktigt vackert,ska försöka ge mig ut vid tillfälle när det är så där mkt rimfrost och fota iskristaller. Det är så vackert tycker jag.Hoppas du känner dig bättre nu och att du trivs på nya stället.
Ha en riktigt härlig dag!
/Kram Karin

Stina sa...

Månen såg jag sådär fin igår. Det är så fint med alla kristaller också.:-) Kram Stina

Anonym sa...

Visst är det härligt med denna kyla och frost ute nu. Jag skrapar gärna bilen varje morgon bara kylan består. Vill inte ha det gråmulna regniga höstvädret som varit ett tag nu. Ha en skön fredag. Kram Sofia

Blåbärs och smultronstället sa...

Visst är det fint med frost och ljusare blir det än det gråa trista vädret som varit nu.
Ha en mysig andra advent och ta hand om dig!
Kram Susanne

gästbok och besöksräknare