lördag 13 mars 2010

Award från mig till er!

Nu har jag gjort något jag aldrig gjort innan..
Jag har gjort en egen Award av ett foto jag tog förra året..

Nu vill jag att alla ni som kikar in till mig ska ta med den här till eran Blogg ,
om ni vill förstås ;)
Jag vill ger er den för alla fina kommentarer som ger till mig..
Vill ge er den för att ni via era bloggar inspirerar mig varje dag..
och får mig att fortsätta med min..även om vissa dagar är som att gå i uppförsbacke i motvind..
Alla ni som inte har nån blogg men ändå tassar omkring här spara gärna bilden i datorn om ni vill..
Nu önskar jag er alla en riktigt skön Lördagskväll..
Kram

17 kommentarer:

Lisas torp sa...

Så jättegulligt av dej och bilden är helt ljuvlig och en av mina favoritblommor - stjärnflockan, eller Linnés döttrar som den också kallas. Jag har den ju på torpet!

Jag tar tacksamt emot den och önskar dej allt gott!
Ha nu en fin lördagskväll!
Kramar
Lisa

Uttan sa...

Tack Goa Söta! Klart Jag tar den med till Min Blogg. Gör det i morgon.

Nu önskar Jag Dej en fin kväll!

Kramar!

Majas skafferi sa...

Hej! Tack för awarden ;)! visst är det så att man inte bara får tips och inspiration via bloggandet utan också vänner!
Vilka fina burkar du har köpt..(har dem själv :) Roligt att cap-burken var så stor! Kokboken var även den supernajs!
Ha det bra!

Lissboden sa...

Jag tar också emot din award med ett stort tack!
Vacker blomma också.
Jag hoppas att ni mår bättre i familjen och inte är förkylda längre nu när solen äntligen börjar värma oss.
Ha en underbar söndag med mycket sol!
Kram/Maria

Annika Christensen sa...

Tack för den vackra bilden...
Kul att ni kommer till Tuve.
Jag har böcker med mig.
Klart att jag skriver i dem.
God natt
Annika

Snor och Glamour sa...

Å vilken vacker award! Underbar bild som jag mer än gärna tar med mig hem till mig! Sparar den för evigt i högerspalten! ;)

Önskar dig en härlig söndag och hoppas ni mår bra!

Kraaaaam!

Stina sa...

Så fin den är. Jag gjorde flera awards för ett par år sedan.
Jag har en mapp för alla mina awards, för annars skulle jag har sådär minst 40 stycken olika på bloggen.:-)
Tack du lilla hjärtat.:-) Kram Stina

Kamomilla sa...

Tack för det, en fin ide´!
Tyvärr tar jag den inte med mig för jag har från början gjort ett principbeslut att inte ta in awards eller reklam på min blogg. Men glad blir man ju varje gång i alla fall!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh, tack du gulliga, vilken fin award och ett sånt underbart foto på den vackra stjärnflockan:)
Den här awarden ska du ha själv oxå, du tar dig alltid tid att skriva några goa rader hos mig!

Hoppas helgen varit bra,

Kraam Jenny

Louise sa...

Vad fint gjort ac dig och så glad man blir! Fotot är vackert liksom också texten - men tanken är ju allra vackrast. Klart jag vill ta med den till min blogg. Tack goa Susanne! Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken vacker Awarddu har gjort!
Så vacker bild på blomman!
Och så rart du har skrivit, det är väl så vi känner lite allihopa som lever här i Bloggland.
Tusen tack för att du har en så fin blogg!
kram
Agneta

Cc sa...

Tack snälla för den fina awarden. Hoppas att du känner dig bättre. Själv skall jag försöka ta mig in i duschen innan jag slocknar, nyss hemkommen från Dotra. Kram

Anonym sa...

Så duktig du har blivit under detta året, så mycket du tar tag i.
Blomman är en liten söting, ja det stora behöver inte ge mest. Det är oftast de små tingen som ger en innerlig glädje.

Nu har det varit några VÅRDAGAR snön rinner bort,solen värmer fåglar kvittrar, solstolar åker ut, näsor mot solens strålar. Ja det doftar VÅR. Vilken tid vi nu går till mötes.
HÄRLIGT

Så var denna helgen ett minne, o i morgon börjar åter en ny vecka men sina oskrivna blad, massa att fylla.
Hoppas din vecka blir just DIN
Kram från Tyckmyckan

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh så fin award du har gjort med den skiraste av blommor Stjärnflockan. Så klart jag vill ta med mig den till min blogg, blir alldeles rörd av det du skrivit. Håller med det är samma till dig, kommentarerna förgyller dagen och ibland i dagarna. Man känner sig alltid välkommen in på din blogg och går varm ihjärtat därifrån.
Kramar i massor Marie:)

Anonym sa...

Tack, gulle dig för den fina awarden du gjort! Så roligt att du ger den till oss alla. Stjärnflockan är en av mina favoriter.

Ha en bra vecka och hoppas att du snart blir av med dina förkylningsbesvär.
Kramar Eva-Mari

hemma hos lilla mej sa...

1000 tack gulliga du vad glad jag bli♥.Hu gör man för att lägga den på högersidan kan inte jag?Önskar dej en fin dag vännen Vårkram Rita ♥

Anonym sa...

Tack för din kommentar på min sida, och reklam som jag får. Din blogg är så fin Mycket att titta på och mycket tänkvärt. Margareta med stenkatterna.

gästbok och besöksräknare