torsdag 4 mars 2010

Award till alla!!



Titta vad jag har fått av Anneli med bloggen Hemlyckan..
Tusen tack,,Jag blev så glad !!

Denna vackra Blomma skall nu skickas vidare till 12 andra bloggare...Oj oj oj !!
Hur skall man välja..jag har så svårt för det..
Det finns så otroligt många fina bloggar som inspirerat mig och gett mig så mycket genom mitt första blogg år..
Människor jag aldrig mött men ändå känner
en närhet till..
Så många fina ord som skrivits till mig...Både
av Bloggare och Tassare...
Nu går jag emot strömmen och ger denna Award till alla er som alltid kikar in hos mig och ger mig så mycket...
Den som vill får gärna ta med sig bilden och sprida lite solsken på sin egen blogg..
I den ingår en stor påse med kramar från mig ;)

Nu har jag även fått en utmaning av Anette med bloggen Hemma hos oss..
Den innebär att jag skall berätta 6 stycken konstiga saker man gjort i livet..
Ja du Anette jag tror att jag hoppar över den..
För just nu kan jag inte komma på en enda sak,och ändå har mitt liv varit rakt igenom konstigt..
Är väl rätt konstig hela jag ;) men just 6 saker nej just nu går det bara inte...
Men kanske en dag det bara ramlar på mig och då lovar jag att jag skriver om det..

Jag kunde inte låta bli att köpa dessa söta små inne tossor till min tös sist jag var nere och handla..i Ullared
Visst är dom ursöta?

Hon är så förkyld och har en riktigt jobbig hosta..Nu sover hon gott...Säkerligen min sambo oxå,,
Kram till resten av eran kväll..Och hoppas att ni får en riktigt mysig start på eran morgondag...Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Morning! Livet i Fare.

Så underbart att få en blomma så där rätt upp o ner MAN BLIR SÅ GLAD.

Jag har följt dig nästan från början så även en del andra bloggare, underbara människor som delar med sig o ger just kanske till varandra litet av det man behöver just då. Även jag har tagit åt mig en del av bilder recept o mycket annat. GLÄDJE spridare o deltagande till varandra när livet ibland är just nere i botten.

Ditt val att skänka denna till alla som har varit där för dig, var väl just DU. Hoppas innerligt dom tar din uppmaning o sänder den vidare till varandra. Jag har ingen blogg, men tassare in litet här o var njuter o kommenterar. Om jag hade en blogg skulle detta bli allt för mycket för mig, har så mycket skriv i mig o så massa omkring mig. Blogga skulle inte passa mig NEJ jag möter ER så här. O tackar för det.

Vilka underbara små tossor du inhandlat till lilltjejen säkert blev hon glad.

Så trist med alla dessa förkylningar, men men nu kommer solen o alla underbara D vitaminer.

Utanför mitt fönster lyser solen o in till mitt rum. ( Jag ser nu alla damänglarna snurra runt o det tänker jag låta dom göra rätt vackert i solstrimman)

Krya på ER o hoppas Eran Helg skall bli just ER.

Massa vackra blommor från Tyckmyckan
( Det var tur jag inte fick den utmaningen att berätta om 6 tokiga saker som jag gjort under mitt liv tror många skulle fått goda skratt för det är så man skall möta sina tokigheter, som du skriver känner jag nog igen mig är nog mest tokig hela jag. Lycka till när andan faller på tror nog om jag läst dig rätt att vi får massa tokigheter en dag som du kommer att ge oss med DIN HUMOR)

Lisas torp sa...

Grattis till dina utmärkelser förstår att du blev glad, samtidigt är det ju inte alltid så lätt att välja och vraka bland alla dessa bloggar man tycker om!

Vilka jättesöta tossor och prinsessan själv är ju sååååå söt som en tårtsmula!*suck*

Ha en fin fredag! (Här skiner solen)
Kram
Lisa

oumberligating sa...

Hej! Det är den där lite Oumberlige Peter som tittar in på din fina blogg för att se hur det står "till"! (ler) Ja, jag vet att du tycker jag är lite "omöjlig" i mina inlägg ibland, men sådant stör inte mig inte! Tur att vi är lika, va trist det varit om alla hade sådana bloggar som jag! (ler)
Som sagt hoppas att allt är under kontroll!
Ha en fin helg alla kategorier!
Kram ifrån Peter!

Marie//Tekla Maräng sa...

Jag tackar ödmjukast för blomman och sänder dig många varma kramar till dig.
Så go hon är din tjej i sina fina tofflor, hoppas hon kryar på sig snart.
Trevlig helg:)

Anonym sa...

Grattis till ringblommeawarden och tack för att du skickar den vidare till alla oss andra! Du är gullig du!!

Hoppas du får en härlig solhelg och att lilltösen blir bra i sin hosta.

Kramar Eva-Mari

Karin Lindström sa...

Hej Susanne!

Grattis till din utmärkelse, vad roligt. Och fin är den också!

Vad kul att du hittade stolarna, och till vilket pris! Nu tycker jag absolut att nu ska måla benen på bordet vita. Ta det som ett litet projekt när du eller ni känner er piggare. Det kostar inte mycket men kommer att göra mycket mer för helheten. Om ni slipar skivan så olja den sen istället. Det är både mycket mysigare att ta på och mer lättskött. Lätt att slipa igen om det blir fler fula märken.

Krya på er allihop och lycka till med nya projekt!

Många kramar
Karin

C. Tvillingmamma sa...

Skickar mer solsken till dig! Fina Susanne!

Kamomilla sa...

Visst är de gulliga- för att inte tala om själva tösen! Vilken sötis!!

Nu ska jag läsa lite ikapp-har inte hunnit kika in här på en tid.
Ha en fin helg!

gästbok och besöksräknare