tisdag 4 maj 2010

Mitt liv iFare

Även fast att jag nu har startat en liten Miniblogg vid sidan av Mitt liv i Fare, så kommer inte denna blogg på något sätt ta över..
Mitt Liv i Fare kommer att leva och frodas precis som innan..
Idag är det riktigt kallt vindarna är kyliga och himlen mörk..Känns nästan som snö i luften men jag hoppas att jag har fel..
Nu längtar min kropp efter värme,,tror det är det är kylan och omslaget i vädret som gör mig så här mysko i kropp..


En vildvuxen rabatt utanför köksfönstret ,,massa tulpaner är på väg att slå ut men jag tror nästan att det är mer ogräs..
Visst "Borde" jag har rensat lite bättre,men jag tycker det är svårt nu när allt börjar komma upp..
Tänk om jag drar upp nått jag inte minns att jag satt.. För sån är jag :D ..Planterar och glömmer av till nästa år..
Nej så det få vara så här tills en dag  solen värmer och kroppen är glad..


Här trivs Aklejan och Fänrikshjärtat  tillsammans..

Nu tittar jag ut och regnet öser ner,,brr.
Dax att se vad jag kan hitta på till middag..kram till eran dag..

3 kommentarer:

bakom berget sa...

Hi hi hi...Ja då är nästan lika då!! Jag kommer ihåg att jag planterade nå förra året...jag minns bara inte var!
Vi har haft soligt hela dagen, men med iskalla vindar.
Hoppas på väder i morrn! Kram Åsa.

Marie//Tekla Maräng sa...

Vänta du med att rensa tills du ser vad som kommer upp.
Vad fina och täta både fänrikshjärtat och aklejorna verkar vara, härligt.
Om du vill så har du lite att hämta på min blogg.
Kramar Marie:)

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej igen!
Ta ifrån en *pärm* du tycker om!
Kramar Marie:)

gästbok och besöksräknare