torsdag 26 maj 2011

Känner att jag

väl inte är den bästa blogg vännen just nu..
Väldigt dålig på att läsa alla era fina bloggar just nu...och dålig på att lägga kommentarer är jag oxå
Har massa tankar som snurrar om saker jag vill göra och som jag förhoppningsvis kommer att göra inom en snar framtid. 
Så förlåt alla fina ni som kikar in här.....Buketten är till er..
Dagens visdomsord....med tanke på den musik jag spelar i  min blogg....


"Musik uttrycker det man varken kan se eller berätta "
Victor Hugo


Kram

8 kommentarer:

Berit sa...

Kram til deg:)

Anette sa...

Hallå Susanne
Man ska inte ha för höga krav på sig ,de stiger en åt huvudet o man får inget gjort ;) ta en sak i taget bara .
Ha de så himlans bra
Kramen Anette

Vända blad sa...

Hej vännen! Tror nog vi alla brottas med en släng av det dåliga samvetet någon gång...somliga mer än andra :)
Jar är usel på att kommentera, kikar ofta in men det är sällan jag lämnar ett spår tyvärr...
Gör det du orkar och vill :)
Kram Maria

C. Tvillingmamma sa...

Fokus på det DU FAKTISKT GÖR,inte de du inte gör :)
Bloggar lever,växer och krymper,
men tankarna är dom som räknas ? :)
Tänk till på ALLA dom tusen saker man gör på en dag. Går upp,gör sig i ordning,borstar tänder...bara det är ATT GÖRA NÅGOT,allt annat då?
Jo,man gör de som faller en in,har man inte lusten,oavsett anlendning,så är det rätt,det ska ske med vilja för att bli storartat!
KRAM...

Felix sa...

Härlig blombukett! Har du ny bakgrund igen?

Lycka till med dina drömmar inför framtiden! Hoppas att du kan förverkliga dem!

Försommarhälsningar
Elisabet

Snäckskalsdalen. sa...

Drömma måste man göra! Och hoppas att du kan förverkliga dina drömmar!
Men tänka fööör mycket tror inte man ska göra, i alla fall gäller det för mig.
Underbara blommor.
Agneta kram

Unknown sa...

Hej kära Susanne!
Alltid lika roligt att kika in här. Din blogg är så fräsch! Hoppas du snart känner dig lite piggare igen. Jag förstår så väl att du inte orkar med vare sig att besöka bloggar eller att kommentera. Jag har haft det så det senaste året. Ibland behöver man bara koppla av från alla måsten, och alla intryck och följa det som känns bäst för en själv och sitt mående.
Jag tänker mycket på dig i alla fall!
Du är otroligt duktig med kameran! Vilka ljuvliga bilder du tar. Synd att du bor så långt bort annars kunde vi gått på fotopromenader tillsammans. Va skoj det hade varit.
Önskar dig en riktigt skön helg! Kom ihåg att dina vänner finns här ute och tänker på dig och kikar in här ibland.Ta du det lugnt så länge som du behöver det.En dag i sänder...
Varma tankar och kramar till dig min fina vän!/ Karin

Anonym sa...

Hej Susanne!
Känner samma sak just nu..har knappt tid att kika in hos mina favvisar (som din tex;))..jaja, vi får väl ta igen det när den mörka hösten kommer och man vill sitta inne igen:)

Vilken underbar musik, ska sitta och njuta av den en stund..tack!

Stor kram till dig!

Jenny/Hemma på Kråkered

gästbok och besöksräknare