lördag 17 december 2011

Först vill jag berätta

att jag blev en vinnare..japp vann ett present kort på Blinger 
hos goa Jenny med bloggen Hemma på Kråkered,,,,
Fina saker och svårt att bestämma mig men det blev två stycken såna här armband..
Ett till mig och ett i Julklapp till en vän....
Tack gulliga Jenny....



Nej någon Lucia fick jag aldrig tagit bild på i år,,men en liten tärna i lusse tåget på skolan...
Har tagit bort andra barn så därför blir ju bilden lite redigerad...


Så var jag o min väninna på Älvserdsshopping center i går och gjorde sista fynden,,dom stänger ju och i går var det 75 % på allt i affären...
Kransen som jag kikat på länge men varit för dyr 149:- kostade nu bara 37:- så jag köpte två ;)



Den ser verkligen riktig ut och jag är så glad att jag fick köpt mig den....
Lite annat blev det oxå men det får ni se en annan dag....

Är inte katter liter roliga ändå...hittar dom mest lustiga ställen att lägga sig...



Nu önskar jag er alla en fortsatt fin Lördag i Julstöket...
Kram

4 kommentarer:

What's in a day sa...

How nice this beautiful bracelet..and the picture of the little girl, she looks like an angel!!!
So nice also the flowers .
All picures give us a warm feeling...
Have an nice weekend,
Kram ♥Eefie

Unknown sa...

Hej vännen vilket sött armband o Grattis. Jag hade inte sagt nej till kransen heller jätte mysig. O kan man få det billigare så är det ju inget fel. Ha en skön lördag kram Beijan

Jenny sa...

Hej Susanne!

Grattis igen till vinsten, de där armbanden är så fina!

Din Ida är makalöst söt:)

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Felix sa...

Grattis till vinsten! Så kul att du vann! Praktisk krans, trodde att den var äkta...
Söt tärna!

Julhälsningar
Elisabet

gästbok och besöksräknare