torsdag 8 december 2011

Nya stormar,,

på väg och det känner jag i kroppen..Kvällarna är som en rejält begynnande influensa..Kroppen är helt matt..
Nej nu måste det bli stabilare väder fy vad jag ogillar dessa väder växlingar...


Idag  har jag inte jobbat men varit på Pyssel dag genom jobbet...
Helt otroligt redan ett år sen jag gjorde min krans...
 Krans på dörren 2010

Tycker att denna dag gått så fort och det har varit super trevligt..lite olika att välja på,,detta tycker jag är roligast...
Dagens och årets Julkrans som ska hänga på ytterdörren,
ute är det tänkt
men det blåser så mycket nu så jag tar det i morgon...


Lite annorlunda mot förra årets....
det tog lite tid så jag gjorde bara en enkel lite grej till att hänga upp nånstans,,blir oxå i morgon....


I år bestämde ju vi att det bara skulle bli paket kalender på helgen...
Men så hittade jag dom här i går och kunde bara inte låta bli att packa in dom och ge Ida dom i morse...Söta eller hur...



Önskar er nu en godnatt..Kram

5 kommentarer:

Felix sa...

Kul med egentillverkade kransar. De var fina båda två! Och det var mysiga tofflor du hittade!

Här har vi fått några cm snö, men mera lär vara på väg... Jag är fortfarande sjuk i en luftvägsinfektion/stämbandsinflammation orsakad av virus. Bara att vänta ut...

Adventshälsningar
Elisabet

What's in a day sa...

I hope you will feel better tomorrow, here it is a stormy and rainy day...Inside it is cosy..we hope there will be a little bit of snow....
You have a nice wreath, it makes you feel welcome.

Sleep well!!!
Kram,
♥Eefie

Unknown sa...

Åh va duktig du är på kransar,dom är ju så fina...;))) Jag är värdelös på att göra såna,har försökt flera ggr....;)))
Å dom tosserna riktiga myspystosser...;))

Ha en härlig dag nu,goa vännen och var rädd om dig!!!

Irené sa...

Hej!
Jag kom in på din blogg... men vet inte riktigt hur, jag blev helt begistrad i din header (tror jag att det heter) så underbar vinterbild! Och så mycket annat fint och trevligt att titta på här:)
Trevlig Helg/ Hälsningar Irené

Lady Gaggig sa...

Förstår att Du inte kunde hålla Dej från att slå in dom till Din lilla tös redan! Så jättesöta!!
Och mysiga att tassa runt i så här i väntan på Julen. Förväntansfullt och mysigt... kan riktigt känna den där känslan man hade som liten..

Och Dina dörrkransar är så fina! måste snart verkligen bli lite stabilare väder så man får lite lust till att både gå ut i skogen efter granris och lite mossa. Just nu är allt bara blött och rått, och man mår pest då. Tycker jag i alla fall, och Du också verkar det..Usch! Hit med lite frost och kalla klara dagar och nätter! Och lite gnistrande snö!

Var nu rädd om Dej och ha en fin tredje advent!
Vill knappt sluta skriva härinne för "Silent Night" spelar ännu...den är så fin!
Kramis på dej!

gästbok och besöksräknare