lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtansdag..och lite till

En smarrig Alla Hjärtansdag Bakelse till alla er som läser här idag!!!
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar..Men jag har haft besök av min mamma sen i onsdags och då blir det liksom inte att man sätter sig vid datorn på samma sätt..
Här skiner solen fortfarande på den snö som ligger kvar,,kallt men man känner att våren är i antågande..
Härligt med sol och fågelkvitter..Förkylningen börjar att lägga sig men jag känner mig inte sådär jätte pigg som jag önskat..Skall till läkare på måndag och prata lite om min värk..


Igår fick vi besök min bror med familj kom en tur,,Tacco middag tillsammans jätte trevligt..Då kan man känna att det är lite trist att man bor så långt i från varandra..För det blir inte så ofta..tyvärr..Roligt för kusinerna att träffas och leka en stund..


Nu har jag och mamma fått våra Ljustakar som vi beställde från Himlarum


Jag är så glad tycker den är jätte fin..






Jag vill på detta sätt skicka ett jätte stort fång med blommor till dom på Himlarum för ett otroligt fint bemötande när det var lite krångel med den ena Ljustaken.. Super Tack!!


Nu vill jag önska er all en riktigt härlig Lördags kväll..

Nu ska jag sätta mig med en kopp Kaffe i Soffhörnet och njuta av min Tidning

Drömhem och Trädgård som kom igår..

Kram på er...

3 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Ohh vad jag blir sugen. Har varit i vedfabriken hela dagen och så får jag se det här mmmmmmm....
Drömhem och Trädgård? en ny? Ohh vad spännande och se om jag har med något denna gången.
Jag vet liksom inte när det kommer.

Trevligt med familjen och kusinera får träffas.
Hoppas att läkaren kan hjälpa dig så att du känner dig piggare.
Ha det gott nu skall jag vila mig lite.
Annika

Raglady sa...

Nu börjar hemmet anta en vitare ton... Har dratt en vända med rollern på handukshängaren i köket idag... ;-o I halvmatt vitt ;-D Kramen och ha det superbäst, du e bäst!! //Svägis

Anonym sa...

Oj då! Fy va hemskt med er hund! Så tråkigt! Det är så jobbigt när sådant händer för även djuren är ju som familjemedlemmar.
Det kanske inte är rätt tillfälle men jag har en utmaning till dig i min blogg om du har lust.
Ha det gott trots det tråkiga som hänt.
Kram Ann-Louise

gästbok och besöksräknare