onsdag 4 februari 2009

Nya projekt

Nu har jag ett litet projekt på gång igen..Denna byrå står på övervåningen precis när man kommer upp för trappan.
Fy en riktigt trist Jysk byrå,,fyller sin funktion men en deppig syn..
Så jag köpte en ny burk med färg häromdagen och nu har jag äntligen satt igång..




Från en annan vinkel


Det sämsta med såna här ideer är väl ändå stöket som blir ,,aahgh...Men färgen är snabbtorkad så jag hoppas att jag snabbt får undan igen..




Fy o fy




Här en liten bit på väg..


Min sambo suckar nog lite grann åt mina projekt.Men det är nog sånt man får tåla,jag menar det blir ju fint sen eller hur!!


Så slut för idag..Dags för vardags göromål..

Mer bilder på färdigt måleri kommer..Kram för idag..

3 kommentarer:

Raglady sa...

Jag skall måla hela världen hela mamma... Helt plötsligt blev allting bara vitt... Tror det blir jättefint och att det blir mycket ljusare. Du går väl på resten med sen kan jag tro *ler*

Anonym sa...

o vad du hittar på mycket ja det är roligt att få lite färg här o där,o snyggt blir det också.undrar vad du hittar på här näst?väntar med spänning,hur får du tid till allt? kram från skånskan

Anonym sa...

hej susanne!! det ser roligt ut att pyssla och göra fint i hemmet..ha en go helg kram!! Elisabeth

gästbok och besöksräknare