torsdag 2 juli 2009

Härligt..

Nu blommar även min shersmin och doften är underbar..Jag bara kände ett sånt behov av att fylla min kopp med lite trädgård...
Skönt nu när kvällen är sval.. men fast jag har fönstret öppet på vid gavel så känns det knappt att det är öppet...men det är ändå härligt...Jag hoppas att man skall få en go sömn i natt..

Idag har jag annars inte gjort nånting ,,jag var hemma idag för mina ben gör ont och knäna och fingrar var riktigt svullna i morse,,inte bara på grund av värmen ....Min kropp sa till mig idag att vila...
Nu mina vänner skall jag krypa till kojs..Kram till er...


2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin bukett du har satt i din kopp.Det blev gulligt,Hoppas att du fär sova gott inatt sov gott.Ha en mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Anonym sa...

Hej! Vilken ljuvlig blomsterarrangemang du skapat. En riktig glädjespridare. Tack för din fina kommentar hos mig. Ha en skön dag och hoppas din kropp mår bättre idag. Kram S

gästbok och besöksräknare