lördag 11 juli 2009

Regn tunga skyar!!!

Denna bilden har jag inte tagit själv men jag tyckte den sa mer än ord..
Idag är vi grejat med Husvagnen..Så mycket som skall fixas med innan resan..
Fast vi har ju imorgon på oss oxå som tur är...
jag börjar bli lite orolig för att regnandet skall hålla i sig,,

Även om det är gott att komma bort på semester ett par dagar så är det inte så kul om det regnar hela tiden..
Tänker på Ida oxå som hoppas så mycket på denna resa..vill ju bada o massa annat..och som Mamma önskar man ibland att man kunde trolla.. Vill att allt skall bli perfekt..













Ja jag behöver inte vara orolig att mina blommor torkar bort i alla fall ...

Oj,oj semester det är ett ord som klingar gott i mitt huvud nu känner jag..
Dax att fylla på reserverna!!!

Massa kramar till er kväll och söndags morgon...
Susanne


7 kommentarer:

Uttan sa...

JA på den bilden kan man snacka om regn droppe...
Stärnflocka är väl en helt fantastisk blomma?
Spännande med er husvagns resa.
Ha en bra lördag kväll bara en halvtimma kvar ser jag nu och det börjar bli dax att sova.
Ha en jätte bra söndag!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Tycker oxå att det måste sluta regna snart.Ha en mysig semester tur.Ha det gött kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

oumberligating sa...

Skriver en kort hälsning för att önska dig en fin och skön semester och låt bli bloggandet för maximal effekt (ler)
Ha en fin fortsatt Lördagskväll!
/Peter!

Anonym sa...

Hello! Ser att i zon 10 som ni skall vara kommer det att bli bättre o bättre väder. Men bara att ligga i husvagn o massa annat som ger semesterdagarna ett annat skimmer är för barn JÄTTEKUL så var inte ledsen hon skall få det mysigt, mamma o pappa o bara NI,det är bara så KUL för lilltjejen. Regnet mja det hörer till men vi önskar det bort. Götta ER det finnes säkert en massa att kolla på runt dessa trakter . Sverige är fantastiskt, KRAM

Lisas torp sa...

Ja visst är det väl lite typisk Svensk sommar!!!?
Regna igår, men verkar lite ljusare idag och solen bryter igenom, hoppas att ni också har uppehåll! Annars får ni kolla väderprognoserna och helt enkelt åka till säkra ställen!

Lycka till med allt och hoppas verkligen att lilla fröken får en härlig semester med mamma och pappa!
Kramar
Lisa

Anonym sa...

Hoppas ni får en jättefin semester och att vädret vänder. Förstår vad du menar om att man som mamma vill trolla. Just nu önskar jag att jag kunde trolla bort Vattenkoppor. Må så gott! Kram Sofia

Cc sa...

Härligt med semester och få resa bort. Hos mig skall de separera men det vill jag inte skriva rätt ut då vissa apor läser min blogg och det är stötande. Tufft är det men det måste gå. Tack snälla för orden. Kram och ha en skön resa

gästbok och besöksräknare