fredag 19 juni 2009

Midsommar tankar

Tänk att bara kunna gå ut och plocka in detta vackra och helt Gratis..
Är det inte fantastiskt?


Ja nu sitter man här vid sin Blogg igen trots att det är Midsommar,,men jag tänkte idag när vi satt ute och trotsade vädret med kyliga vindar och regn tunga skyar...
Tack snälla för att jag inte campar idag..
Att jag kan gå hem när jag vill och göra vad jag vill..

Sitter här och är fortfarande mätt av Sill, egen odlad Potatis och Jordgubbar med kaffe..
Hur skall man orka grilla?

Det blev i alla fall en krans i år oxå kanske inte lika fin som den varit andra år,,men lilltjejen är glad
Jag hoppas att ni alla har det gott uti stugorna..
Kram

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det underbart denna årstid .Vilkenfin krans.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~.

Anonym sa...

Sen kväll tittade in o ser en goer midsommartjej det är väl allt man kan önska, o så all go mat som hörer denna högtid till,grillat blir det nog en senare timma ljuset är ju just denna tid med länge.Väder o vind inte sååååååååååå viktigt bara man får vara tillsammans. Snart slut på denna midsommarafton därför önskar ja dig o fam en go natt o en go midsommardag lev väl... njut

Anonym sa...

go fortsättning på helgen.Tack för dom underbara bilderna vi fick samlar alla i en mapp för att ta fram då o då.Trist med vädret ömsom sol oömsom regn men det är smällar man får ta.Vi får ta en innersittar dag o njuta värmen o solen skall väl komma snart.vi skall hälsa på Er när vi skall vara hos Marina ringer före kram Gullan

Bodil sa...

Hej på er i Fare!!
Önskar er en fortsatt fin midsommarhelg! Underbar bukett du har plockat och vilken söt liten flicka!!
Kram

Anonym sa...

Hej!
Visst är det härligt att kunna plocka in en vacker bukett sommarblommor! Gratis!
Hulda

Lisas torp sa...

Precis så sa vi också igår kväll när vi satt i ösregnet i lusthuset - "vilken tur att man inte campar"!
Vi hade dock sol precis hela dagen - helt underbart skönt, vi fattade knappt att det var sant! Men 19.30 kom regnet - precis när vi skulle börja grilla, men det gick bra, vi hade ju tak över huvudet!
Ni verkar ändå ha haft det gott och lilltösen är söt som socker i sin fina krans!
Kramar
Lisa

Raglady sa...

Åh, vilken tjusig krans hon hade lillgummsan!! Mitttangentbord trsslar på mellanslaget och lite andra tangenter, tappade en ytte-pyttebit av Marianne igår... *fniss* (eller var det i förrgår??) Ja, jag måste ju bara smälta ett tag innan jag tar mig vidare (ang kattvärlden du vet...) KRAAAAM!

gästbok och besöksräknare