fredag 29 januari 2010

Så vacker..

Igår kom ett paket..Jätte fin inpackat med snören..
Naturligtvis hade jag redan öppnat det när jag kom på att jag skulle ju tagit ett foto..
Köpte lite Tulpaner till den idag..Förstörde den fina lappen med vatten..
Fast den skall ju inte sitta där sen ändå ;)
Den kommer pryda mitt hem och jag är så nöjd med den..

Det blir ett kort inlägg idag,,för jag är så trött..
Men i morgon ja då ska ni få se vad långt dom har kommit med Tvättstugan..
Åh jag är så glad ...
Hoppas att ni får en go fredags kväll.. jag skall mysa i soffan med "På Spåret" och
"Skavlan".



8 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej! Du har en fin blogg Som jag skulle vilja titta mer i. Hoppas att det är ok att jag har länkat mig hos dig. / Anette

Galtholmen sa...

Visst är det skönt att få känna sig trött emellanåt och bara njuta. Jag har oxå varit oerhört trött under nästan hela januari. Men tog mig i kragen o gör nu yoga en gng per vecka o styrketräning hemma en kvart om dagen varannan dag. Jag mår bra av det... Själv skall jag oxå slappa ikväll, i alla fall en stund - ser fram emot mitt favoritprogram - Egyptens hemligheter. Men Skavlan är oxå bra... ska försöka se det med.
Kram o ha en underbar helg.

LinnaLi sa...

Härligt fin! När du har ork och lust så skulle jag gärna vilja se ett foto på vad jag tror är en ljusstake som skymtar i vänsterhörnet!

Vila ordentligt nu, vi ska strax sätta oss och mumsa kladdkaka och kolla På Spåret!

Mysig helg till er!

Kramar

Linda

hemma hos lilla mej sa...

Ha en mysig kväll vännen varmkram Rita ♥

Cc sa...

Vad mysigt med paket. Håller på att röja i pauserna av lets dance. Trött som en tok. Kram

Lisas torp sa...

Ja, den där vasen hamnade helt klart på rätt ställe! Så fin den blev hos dej!

Ska bli spännande att se hur tvättstugan utvecklats!
Ha en jätteskön fredagskväll!
Kram
Lisa

I mitt hjärtehem sa...

Ville bara önska dig en härlig helg!!!
Ska bli kul att få se hur det går med tvättstugan!

Kram åsa

Anonym sa...

Så kul att den hittat "hem"!

Kramar och trevlig helg.
Eva-Mari

gästbok och besöksräknare