torsdag 7 oktober 2010

Nu har jag bestämt mig,,


tack vare er som skrev så långa och underbara kommentarer till mitt inlägg igår...
Min blogg ska vara kvar..Och det som hänt kommer inte att nämnas igen..
Det ska rinna av mig som vatten på en gås...

Framför allt  för att  jag skall kunna orka och vara stark,,så kommer hädanefter min blogg bara handla om just 
"Mitt liv i Fare" så som den har varit förut....

Tack alla underbara ni som skrivit till mig tack för att ni orkade läsa och en bamse kram till er för den styrka jag fick av att läsa era kommentarer..

Bamse kramar

16 kommentarer:

Lisas torp sa...

Det är alltid skönt när man tagit ett beslut åt vilket håll det än lutar!
Jag tycker förstås att det är roligt att du vill vara kvar här och ser fram emot dina fortsatta inlägg om Livet i Fare!!!
Kramar
Lisa

Anonym sa...

TACK !

Detta kallar jag sunt förnuft

Gå vidare o känna styrkan från oss som GILLAR det du skriver o visar.

KRAM o lycka till med MITT LIV I FARE

Tyckmyckan

Jenny sa...

Heja Dej, starka tjej!!!

Söt bild på gåsen förresten!

Kramar....J:son

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej
Nä har du också drabbats av sådana som inte kan hålla sina fingrar i styr.
Är glad att du har tagit beslutet att fortsätta med Mitt liv i Fare för vi är så många som gillar dig och det du skriver och visar.
Kramar Marie:)

Anonym sa...

BRA Susanne, ge inte upp! Din blogg är så intressant, så inlevelsefull, så fin med alla Dina bilder! Jag fastnade direkt för första gången där och jag blev så mycket inspirerad. Tack vare Dig började jag blogga själv också, det är Du som var min vägledare. Jag förstår inte riktigt vad som är orsaken till din bitterhet, men jag tycker att det är bäst att tala öppet till alla berörda att de gör fel även om det kan göra ont. Man måste klarlägga saker och ting och sen kanske ta andra åtgärder. Man måste gå vidare också för att visa att man är klokare helt enkelt och inte bryr sig om dumheter eller okunskap! Stå på Dig Susanne, jag önskar all styrka och FORTSÄTT ATT BLOGGA för oss alla som tycker så mycket om Dig och för oss alla som trivs så bra på Din blogg! Kramar

Unknown sa...

Braaa!!! Ta tillbaka makten över ditt liv..:))..Vill ju så gärna fortsätta följa dig...Ha en fortsatt bra kväll och skickar en gonatt kram/Annelie

Livsnjutaren sa...

OH vilken vacker gås !

Toppen klart man skall visa att man inte tolererar sådana intrång.

Men sluta inte med din blogg den handlar om så mycket kul saker, o vi är många som trivs just för att den bara är.
Personlig utan att vara intim, skojig utan sarkasm.

Upplysande om trevliga saker, affärer. ute
ställen, ja just fin i sin omtanke om oss bloggare. Tack för att du delar med oss.

Tack för den gåsen

Sirpa sa...

Vad skönt att du orkar stanna kvar, det glädjer mig!
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Stina sa...

Bra att du stannar! Har någon varit dum nu igen?

Jag tycker om dig du gumman för du bryr dig om andra. Det ska du veta. Kram Stina

"Lillagul" sa...

Vad skönt att höra att du låter det rinna av dig som vatten på en Gås :)
Inte för att jag är din mest frekvente besökare precis , men det är alltid trevligt att kika in till dig o din mysiga blogg :)

Unknown sa...

Gomorron vännen,jag kör med picasa 3.Önskar dig en riktigt härlig fredag...KRAAAM/Annelie

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att höra att du blir kvar här o förgyller vår lilla bloggvärld!!

Vi är många fler som gläds med dig än de där tråkiga missunsamma typerna, de kan få simma omkring därnere i gyttjan bäst de vill;)

Ha nu en riktigt skön helg o ta hand om dig!

Kraam Jenny

Majas skafferi sa...

Hej! instämmer med Jenny..skit i folk som är avundsjuka, som det oftast handlar om! Fortsätt blogga för din egen skull -och för oss som läser! :) Håller på dig!!
trevlig Helg!!

Louise sa...

Det var ett bra beslut Susanne! Gå emot dem som är trista och negativa! Vi gillar dig och din blogg!!!sKÖN HELG!

Unknown sa...

Gomorron min snälla vän..:)Nu har jag picnic och ska försöka fixa bilden,men läre ta det när jag känner att jag har tålamod..hahaha..Har ju inte alltid de när man har fibro..Ja du vet..:)Tack för att du hjälper mig..Skickar en jättekram och önskar dig en härlig och skön lördag.../Annelie

Anonym sa...

Hej Susanne.
Jag tillhör ju dom som är inne och tittar i din blogg ibland. Skriver inte så ofta någon kommentar,men tycker den är så fin. Du kommer ofta med bra tips till andra bloggar och sidor.Skulle gärna vilja blogga själv, men men ....det blir väl inte av, och har väl inte tid heller.Vill gärna fortsätta läsa dina tankar och ditt liv i Fare. Snart kan jag väl se ljuset i din tvättstuga:-) när jag kör förbi.
Ha det jättebra och fortsätt skriv, kram Eleminas mormor:-)

gästbok och besöksräknare