tisdag 3 januari 2012


Hej mina vänner..
jag hoppas att det nya året har startat väl för er...
Mina första dagar har inte varit toppen men det beror helt och hållet på vädret..
Fy min kropp klarar inte av alla dessa humörsvängningar som vädret har just nu...
Dessa stormar som kommer hela tiden förstör mig totalt.....
Jobbar inte idag ledig,,och det är så skönt....
I år har jag tröttnat fortare än vanligt på Julpynt...
Men familjen tycker fortfarande den ska vara kvar ett par dagar till....
Ska plocka bort i alla fall tomtar...
Jag längtar efter det ljusa och rena....


Bild från Jean de Arc Living


Kram på er....

6 kommentarer:

Anneli sa...

Håller med....det här vädret är inte kul!

Får bli till att mysa inomhus ikväll.

Ha det gott,
Kram Anneli.

lisashus sa...

Ja, detta väder är inte kul, när det svänger hit och dit hela tiden! Nu är det visst en ny storm på gång igen!
Men....vi går mot ljusare tider och redan nu tycker jag att det är skillnad på längden på dagarna jämfört med tidigare!
Önskar dej ändå en fortatt fin början på året!
Kram
Lisa

Snäckskalsdalen. sa...

Håller med, stormarna är inget bra. Mitt huvud får ont av stormen. Hoppas det blir bättre framöver.
Agneta kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Tack för din hälsning hos mig!

Ja,fy vilket väder vi har nu,här i Göteborg är det rikigt blåsigt o stormigt idag:(

Imorgon har vi en inarbetad dag så det blir 4 lediga dagar på raken för mig, det ska bli skönt. Ska plocka bort allt julpynt o slänga ut granen imorgon, den barrar rejält nu.

Ha det gott o sköt om dig!

Kraam Jenny

LinnaLi sa...

Hej!

Hoppas kroppen är snällare nu!

Jag tror att det blir någon slags kopparblond variant, får se. Jag trivs inte med mig själv som naturlig :P Vill helst ha något extremt åt något håll. Exhibitionist som man är vet du =)

Ha en bra dag!

Kram kram!

Linda

barbrok sa...

Kram på dig! Ha en fortsatt bra helg!
Barbro

gästbok och besöksräknare