tisdag 24 januari 2012

Utlottningen

Ja det blev ju lite konstigt med den här Utlottningen,,,men nu har jag samlat ihop er som ville vara med och gjort en rättvis dragning...

Den som får Muggen med skål är... Tiger,,med bloggen 

 
Tänker även ge bort nått litet till andra tredje och fjärde lotten...


 

 Hör av er med adresser...
Till alla er andra tack för att ni ville vara med....
bloggen kommer inte att stängas ned,,men det blir en Paus...
Livet i Fare är upp och ner och jag mår långt i från bra....
Just nu vet jag inte alls vad som kommer att hända....

Tack för att ni bryr er...
Kommer säkert att kika in till er ändå...
Varma kramar 




10 kommentarer:

LinnaLi sa...

Må så bra du bara kan!

Kramar i massor!

Linda

Lady Gaggig sa...

Nej men...DU ska väl ändå inte lägga ner...? Snälla, rara, goa du...jag blir så ledsen att Du inte mår bra...

Läser samtidigt att jag är med i lotterna efter vinnaren, och det gör mej förstås jätteglad. Mejlar Dej självklart adressen och samtidigt vill jag bara säga...tveka inte att höra av Dej...mejl, brev, vad som helst. Jag finns här som "lyssnare" om DU behöver. Och det kommer aldrig längre...det lovar jag.

Önskar Dej, trots allt en fin dag. Och hoppas att solen kommer att skina lite extra varmt på Dej.
Massa styrke och tröstekramar från mej. Jag är dålig på att kommentera alltid kanske...men jag tänker på Dej.
Jenny (alias Moj)
Kom snart tillbaka...*kärlek*

lisashus sa...

Grattis till vinnarna och till MEJ!! Åh, så glad och nyfiken jag blir!
Tråkigt däremot att livet verkar lite uppochner för dej nu! Jag kan bara hoppas och önska att det vänder!
Jag mejlar!
Varmaste kramar
Lisa

Unknown sa...

Först ett grattis till alla lyckliga vinnare...;))
Sen vill jag skicka massor,massor med styrkekramar till dig en väldigt fin bloggvän och jag hoppas verkligen att du får din ork tillbaka,för det skulle kännas väldigt tråkigt att förlora dig som vän såhär bloggar emellan...Kom ihåg att du är värdefull och ta hand om dig nu på bästa sätt...Annelie

Anette sa...

Hallojsan vännen
Grattis till vinnarna:)
Tack för en fin utlottning.
Ha de nu så toppenbra och hoppas du snart är tillbaka;)
Kramar Anette

Wenche sa...

Jag hoppas innerlig att du kan få den hjälp du behöver för nu har det varit upp och ner länge.Tyvärr är det ofta så att när man är som bräckligast så måste man stå på sig och kämpa i motvind för att få hjälp,kämpa på , vindarna kan vända.
kram

Felix sa...

Nej men så roligt att jag och Tiger vann! En mugg åt matte (eller kanske åt husse) och en skål åt Tiger... ;-) Tack snälla söta du för vinsten! Jag mejlar dig lite senare.

Hoppas att det ordnar sig för dig, vad det än är som händer. Du vet att du kan mejla mig om du vill "prata av" dig. Jag tänker på dig och hoppas att allt snart blir bättre. Men snälla du, sluta inte blogga. Då blir bloggvärlden tråkigare. Jag räknar dig som en av mina härliga bloggvänner som jag gärna vill fortsätta vara vän med!

Många kramar
Elisabet

Solstrimmor sa...

Grattis till Tiger och dom andra lyckliga vinnarna!

Ta hand om dej nu. Den här tiden på året är extra tung för många och bara vi kommer närmare våren så mår du säkert bättre!

Kram till dej!
Eva-Mari

Jenny sa...

Hej Susanne!
Grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

Vad tråkigt att höra att du inte mår bra..ta hand om dig nu så hoppas jag att du kommer tillbaka till vår lilla blogvärld snart.

Stora kramar,
Jenny

vita drömmar och svarta tassar sa...

åh!Vännen! jag hoppas du kommer in och skriver någon rad så jag får höra hur det går vill du får du maila mig...

Ha en fin dag och va rädd om dig!
Varma kramar
wivi

gästbok och besöksräknare