torsdag 12 januari 2012

Vädret

Lilla statyn från Perfect Home,,lånad bild...
fortsätter att vara upp och ner och kroppen blir likadan...
Skulle jobbat idag men har så jäkla jobbigt i kroppen så idag orkade jag inte gå emot den :(

Det har varit riktigt svårt att sätta sig ner o blogga ett tag varför har jag inte nått riktigt bra svar på...
Inspiration kanske?


I tisdags hade jag i alla fall en Perfect Home visning här hemma hos mig med mina vänner ..
Super mysigt och trevligt...
Ny katalog med massa fina saker i...
glömde ta fram kameran  här hemma men här kommer lite tips på vad som finns i deras nya katalog...








Mycket fint eller hur?
Skulle du känna för att ha en visning hemma hos dig..så kan man gå i på deras hemsida   och anmäla sitt intresse...

Bor du nära mig,,Ullared med några mils avstånd? 
Så kan du höra av dig till mig :) Så kan jag fixa en visning...


nu önskar jag er alla en fin dag....Kram



7 kommentarer:

Anneli sa...

Oj vad mycket snyggt!
Gillar skåpet, lampan de runda lyktorna...............ja det mesta.

Trist väder idag, inte vill jag gå ut inte.........

Kram Anneli.

lisashus sa...

Så många fina saker som fanns i den katalogen! Har bara hört talas om dessa "homepartyn" och jag kan tro att det ju alltid är trevligt att träffas!!
Ja, det är varannandagsväder, men jag är glad att det inte är någon snö...!
Kram
Lisa

Gela sa...

Ibland finns ju inte inspirationen och orken där helt enkelt. Vad mycket fint du visar idan. Styrkekram Gela

Unknown sa...

Hej vännen,jag har inspiration men absolut ingen ork,sitter/ligger mest i soffan tycker ja...Min kropp och jag är riktigt osams nu och det är förbannat drygt...

Stor KRAAAAM till dig fina du!!

Vända blad sa...

Här är vädret också upp & ner! - 14 i morse, sen började det toksnöa och har varit ca -4 hela dan. Det fanns mycket ögongodis i den katalogen...mums! Kramar Maria

Snäckskalsdalen. sa...

Uuuh, bara snyggsaker - det måste vara jättekul att sälja sådana saker som man vet är snygga. Smakfulla.
Nä, vem får inspiration i det här vädret. Jag minns dom andra vintrarna när vi fått se bilder på ditt urvackra hus i snön...det är liksom inte så i år och krafterna tryter.
Agneta kram

Mormors gård sa...

Hej!! Tack för titten och den rara hälsningen hos mig!! Vad roligt att hitta till din fina, inspirerande blogg.
Ja du, blogginspisen går i perioder... men jag kan trösta dig med att man inte märker av nåt sånt här på din inspirerande sida:)
Jag tittar gärna in igen!
Ett riktigt skönt veckoslut önskar jag dig!
Kramar Jessica

gästbok och besöksräknare