torsdag 19 januari 2012

Lite sent,,


Den 8 Januari fyllde min Blogg 3 År..
Helt otroligt att det redan gått 3 år sen jag tog mina första stapplande steg här i Bloggvärlden....

År av glädje och sorg,,dagar som varit upp och vissa ner....

Så jag tänkte en liten Utlottning får jag väl i alla fall ha...

Jag älskar Kaffe koppar och Muggar...
Jag har svårt att låta bli att åtminstone köpa en till mig själv då jag också är en riktig Kaffe moster ;)
Nu tänkte jag lotta ut en Mugg med tillhörande Skål...likadan som nu står i mitt skåp..
Färgen ser blå ut men mest rättvisaste färgen ser ni på skålen lite mer brun/grå...
Det blir nått till vinnare 2 också men det vet jag inte riktigt än vad det blir.....



Så vill ni vara med?
Skriv en kommentar..1 Lott
Länka med någon av bilderna ovan..2 lotter..
tala gärna om hur många lotter...
Enkelt ;)
Dragning 1 Februari...


Nu måste jag oxå visa min nya älskling...
Då jag dricker mycket snabb kaffe så behöver jag ju en Vattenkokare..
Och dom flesta är ju ganska trista tycker jag,,,men så såg jag denna hemma hos min granne..Jag blev bara så förälskad,,vill ha tänkte jag ...
Och nu är den min...Den är så fin  eller hur?
...Porslin är den i...




Tänk man det behövs inte så mycket för att man skall bli glad i bland....
Idag är jag hemma Ida är inte ok,,så det blir vila för henne och jag tänker ta ett tag med Damsugaren...
Kram

19 kommentarer:

Anette sa...

Grattis till 3 år:)
De är de som är så härligt med bloggandet att man skriver de man vill och efter vilket humör man är på ;)livet går upp och ner ...
Klart jag vill vara med i din fina utlottning tar full pott 2 lotter och länkar.
Jättefin vattenkokare,var finns den att få tag på???
Ha en härlig dag
Kramar Anette

Härliga Livet sa...

Hej på dig. Jag är gärna med i din fina utlottning och jag tar 2 lotter.
Ha en fin dag.
Kram Pernilla♥

Anneli sa...

Vill vara med i din utlottning givetvis!
Länkar på min blogg.

....och så måste jag ju säga Grattis också till 3 år!

Den där vattenkokaren vill jag ha istället för min trista svarta..........köpt var?

Kram Anneli.

Uttan sa...

GRATTIS ♥ på 3 årsdagen ;)

Klart vill Jag var med och testa lyckan.
Tar två lotter och länkar till Dej på Min Blogg!

Vattenkokaren är verkligen sååå fin var har Du köpt den?

Kram till Er! från Oss.

Unknown sa...

GRATTIS till dina 3 år som bloggis...;))
Ååhh vilken underbar utlottning du har så den vill ju jag vara med på och jag tar två lotter....
Den vattenkokarn var ju grymt vacker,vart har du hittat den...??;)))

KRAAAM på dig du fina vän!!!

Anonym sa...

Grattis några dagar för sent!
Vill gärna ta en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Jenny sa...

Hej Vännen!
Inga problem att lämna kommentarer nu:)

Grattis till dina 3 år med bloggen! Jag är gärna med i din utlottning, vilken fin mugg o skål!
Länkar hos mig såklart:)

Ha en skön helg, hoppas Ida kryar på sig!

Kraam Jenny

Lady Gaggig sa...

Grattis till Dina tre år i Blogglandia! Sitter här och funderar och jag undrar om jag inte nästan hängt med nästan ända från start?

Underbart set med kaffemugg och skål! Klart jag vill vara med och fira. Fast...OM jag skulle råka bli dragen...får jag då ge den till min dotter? Hon är så go mot mej alltid och hon sparar på unika och udda kaffekoppar/muggar?
Kanske inte så stor chans, men jag frågar ändå... *ler*
(Hon har ingen egen blogg..)

Vattenkokaren ja....instämmer i allas kommentarer om denna! Helt underbart fin!!

Tog förresten två lotter då ja! Länkade i min sidebar hit med en bild på koppen.

Kram på dej!
Jenny (alias Moj)

Unknown sa...

Så häftig te-kanna vad har du handlat den? Klart jag vill vara med o tävla om de söta lergodsen.
o jag länkar också. Ha nu en underbar dag kram Beijan

Farfars stuga sa...

Självklart vill jag vara med och fira!! Grattis!!
Är en koppgalning själv så det skulle vara som handen i handsken åt mig :). Länkar i bloggen.

Nog var det ett tag sedan sist men jag hoppas med ljusare dagar och betydligt mindra arbetsbörda så skall orken komma för att vara en bättre bloggare och bloggvän.

Kram Cia

Solstrimmor sa...

Jag är gärna med! Tar två lotter och hoppas på tur!

Kram Eva-Mari

Unknown sa...

Grattis till 3 åringen! Vilken vacker musik du har på din sida! Jag blev helt tagen av melodin, jag brukar inte ha ljudet på, på min dator men hade det idag...! Vet du vad låten heter? Skulle så gärna vilja ha den (den första som spelades).

Iaf så vill jag ju vara med och tävla, så klart! Jag vill ha 2 lotter tack!
Nu håller jag tummarna!

Ha en fortsatt härlig helg!
Kram Maria

Elsa och Helena sa...

Så klart jag vill vara med och tävla o så fina saker.! Länkar också.

Ska Picnic lägga ner?! Usch aj, vad synd!

KRAM Helena

Anonym sa...

Jag tar en lott:)
Snygg vattenkokare!
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Josefine sa...

Jag är också en riktig kaffemoster och blir lätt förälskad i koppar och muggar, så jag tar gärna en lott. Och superfin vattenkokare!

Felix sa...

Grattis till 3 år i bloggvärlden! Jag är gärna med i din tävling. Jag länkar med bild och tar 2 lotter. Sedan hoppas jag förstås på tur i dragningen... ;-)

Jag önskar verkligen att du inte slutar blogga! Det finns ingen som bestämmer hur ofta man måste blogga... Hoppas att det inte är något allvarligt som har hänt som gör att du funderar på att sluta. Hör gärna av dig!

Kram
Elisabet

ragna_marie sa...

Hej på dig!
Grattis till de 3 bloggåren, en så´n härlig blogg du har!
Jag älskar att kolla in trevliga inredningsbloggar, och se alla vackra hem och fina detaljer. En form av verklighetsflykt...
Som sjukpensionär, så har jag själv inte möjlighet att införskaffa dessa vackra ting.
Så jag vill verkligen vara med och tävla.
Så 1 lott tack!
Ha det så gott, önskar Marie från Gotland.
ragna_marie@hotmail.com

lisashus sa...

Grattis till dina tre bloggår!
Vilka fina saker du lottar ut!
Visst vill jag vara med och länkar förstås!

Läser att dragningsdagen är osäker, vi får se då när det blir, jag håller kollen!
Kramar och alla goda tankar till dej!
Lisa

canicos sa...

Grattis! Jag är med :)
Kram cassandra
canicos@hotmail.se

gästbok och besöksräknare