lördag 21 januari 2012

Så kom den tillslut....






snön..Mängder har i dag kommit ner i Fare..
Vackert och mysigt men känslorna är samtidigt lite delade,,hade liksom vant mig tanken på en vinter utan snö.....


Ute har mörkret sänkt sig men vår utegran lyser än,,ganska skönt att vi har den kvar..mysigt med ljus..



Till nått annat..jag brukar fixa till mina bilder i ett Photoprogram som heter Picnik...
 
Varit och är så bra,,,men nu ska det läggas ner...i April...
Neej känner jag för jag är inte så speciellt bra på Photoshop..
Nu undrar jag är det någon som använder något annat bra program till era bilder...Tips snälla...
Tack...
Glöm inte och vara med i min utlottning.....
Kram

9 kommentarer:

Lady Gaggig sa...

Snö här med...och blandade känslor.
Picnik använder jag också en del, och jag håller med dej om att det är så synd att dom ska lägga ner.
Men i mejlet jag fick från dom stod det något om att dom rekommenderade att man skulle testa något som heter : Google+ Creative Kit

Har ingen aning om vad det är men det kan man ju kanske kolla?
Jag är inte heller duktig alls på Photoshop, tycker det är alldeles för krångligt det lilla jag provat.

Kram på dej i snöyran!
Moj

Anneli sa...

Nä, vad menar du....ska det läggas ner?
Vad ska jag då göra?
Hjälp.....................

Ska bli spännande att se vad du får för tips..............

Kram Anneli.

vita drömmar och svarta tassar sa...

Photo scape är gratis som man kan ladda ner! vet inte riktigt än om de är bra har bara provat lit...för picknik är ju så bra och lätt ...ska göra som du och efterlysa liknande...på min blogg

Ha en fin helg!
varma kramar wivi

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vad snö vi fått idag! Jag som redan börjat få vårkänslor!

Vad tråkigt att picnic ska läggas ner..jag brukar fixa till mina bilder i ett program som heter photoscape, gratis o enkelt att använda.

Ha en skön söndag!

Kraam Jenny

Solstrimmor sa...

Tack för din rara kommentar! Inte vill man väl sitta där på hemmet och ångra att man inte vågade förverkliga sin dröm? Hoppas jag inspirerat någon att ta steget!

Sköt om dej och ha det gott!
Kram Eva-Mari

Anna Stenberg sa...

Hej! Fina bilder på snön! Men strunta i att göra om bilderna i datorn! Skulle aldrig falla mig in att ändra! Som det ser ut ser det ju ut!!! Det får vara tillräckligt bra! Ha en skön söndag!

Snäckskalsdalen. sa...

Ja, den kom och snart är den ett minna blott.
Jag hörde att picnik skulle läggas ner, jag har inte hunnit börja använda det ännu så jag missar inget, men är man van så är det så klart tråkigt.
Agneta kram

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Håller precis på att utforska PhotoShape och jag tycker det är jäteroligt. Inte så supersvårt heller.
Bra att det är gratis att ladda ner också.

Lycka till från Loo.

Cc sa...

Riktigt så där mycket snö har vi inte..... Än men kylan hoppar fram å tillbaka, vilket ogillas. Kram

gästbok och besöksräknare