lördag 26 september 2009

Blogger problem..

Utlottning hos Lisa dragning 27 September


Hej mina vänner..
Idag har jag en lite fråga!
Är det någon mer än jag som har problem med Layouten på Blogger..

När jag skall lägga till en gadget så lägger sig bilden längst upp..
Men när jag drar ner den till dit jag vill ha den och spara för att Förhandsgranska ..
Så sparar den inte utan fastnar den står bara sparar fast det gör den inte..
Förhandsgranskar jag så sparar den men bilden lägger sig högst upp i höger fält..

Så när jag skulle lägga Lisa utlottning med bild ,,då går det inte.. Så därför lägger jag den längst upp här idag..

Så här har jag haft det nu i två dagar och det hjälper inte att använda den nya versionen..

Som sagt är det bara jag som har problem??


1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Hej Susanne!
Jag försöker få en ny bakgrund i min blogg. Hittade en jättefin som jag ville ha men när jag gör som jag alltid har gjort så lägger sig bara koden jag kopierar in som en text längst ner, så nu har jag ingen bakgrund alls! :( Har försökt så mycket så nu blir jag snart tokig! Jag ger upp för i dag!
Kram kram

gästbok och besöksräknare