söndag 27 september 2009

Rensade lite..

Lånad bild Klicka..

Ja som ni kan se så va det de som var problemet,,
att jag helt enkelt hade för mycket som låg på min högerspalt..
Så nu har jag rensat upp där rejält..

Denna dagen har varit ganska jobbig..jag har försökt att greja lite men det är svårt när rummet svajar när man reser sig och det sticker i kropp o huvud..
Känns som jag har en fiskskål över huvudet..Liksom i min egen värld men ändå närvarande..

Lite flummigt kanske det låter,men hur skall jag annars kunna förklara..
Det känns hela tiden som när man har en redig influensa på gång och man bara vet att imorgon då ligger jag plakat..
Fast på mig så bryter det inte ut..
Tog febern för en stund sen och den var uppe i nästan 38 ..
Men allt är bara biverkningar,,

Jag vet att det ska bli bättre efter ett tag ..undrar hur länge ett tag är?
Mitt hopp är nu att Läkare förstår mig i morgon...
Läste på på båda medicinerna som jag äter att man skall passa sig i början att köra bil,,då man kan få minskad uppfattnings förmåga..
Låter ju sunt att jag skall åka och jobba då eller?

Nu känns det helt plötsligt som om min blogg blev en Sjukdoms Blogg..
Men det skall den inte förbli..
Kommer att fortsätta som innan..
Lite rädd att jag skall skrämma bort er med allt trist..
Nu önskar jag er en fortsatt skön söndag och en bra början på måndagen..


4 kommentarer:

Cc sa...

Hej gumman! Låter tungt för dig och jag vet hur det käns att må som du gör det gjorde jag under ett års tid då jag gick på behandling. Du vet vad jag drabbades av så kolla behandlingen av det så får du se. Jag hejar på dig. KRam

Raglady sa...

Hejsan allra älskade svägerskan!!
Åh, jag känner för dig. Hoppas att du får din läkare med dig!! Men 38 graders feber? Är det verkligen en biverkning? Inte så att du faktiskt har en ny infektion på G? Skickar dig massor av goa tankar med mycket kärlek i, sedan toppar jag hela bakelsen med varma kramar!! Du är bäst!! /M

livet på utanäs sa...

Huvvaligen ,så jobbigt du har det, hoppas att det fort blir bättre. Det är väl klart att man kan berätta hur man har det , bakom bloggen finns ju ett liv som pågår och inte är det alltid så enkelt och roligt heller ...

Vilken otroligt vacker krans du visar längst upp , har du gjort den själv ?

Ha det nu så bra och krya på dig så mycket.
Kramar från Sussi O i norr

Jenny sa...

Hej Susanne!
Inte skrämmer du bort oss härifrån:) Just nu mår du så här och det är helt OK.

Hoppas det gått bra hos läkaren idag!

Stora kramar från Jenny

gästbok och besöksräknare