söndag 18 januari 2009

Badkar och avkoppling





Idag skulle jag vilja sitta just så här och bara vara...




Helst av allt skulle jag vilja stoppa ner min frusna kropp i ett hett bad..Med massa bubblor och underbara dofter.




Men vi har inget Badkar tyvärr!




Åhh jag kan sakna det så mycket...




Men en dag ska vi renovera mitt badrum,




och då vet jag precis vilket Badkar jag ska ha...Ja just ett sånt här..Snyggt!!




Sen såg jag ett fint handfat på toan på Öströö`s Fårfarm,,som jag oxå vill ha..












Har ni varit där? Inte ? http://www.ostroofarfarm.com/




Då rekommenderar jag er att ta en utflykt dit..Ett helt underbart ställe.




Speciellt om ni har barn..Barnen ja även vi vuxna som är barnslikt förtjust i djur får gå in och klappa dom små Lammungarna.




Man kan åka på Lammsafari..




Dom har två stycken butiker,en med jätte fint hantverk och en underbar lite mat butik.




Och naturligtvis kan man fika där..




Dom vill inte att man tar egen korg med sig,,men det är värt att köpa där garanterar jag..




Jaha det var lite grann idag..




Kram för nu.








Skriv gärna en kommentar..det är sååå roligt,,jag blir glad...
























































Inga kommentarer:

gästbok och besöksräknare