fredag 9 januari 2009

Skridsko åkning!
Idag var det min dotters första tappra steg på isen.
Vi trodde först kanske att det inte skulle gå att åka och visst var det lite för mycket vatten men hon fick i alla fall pröva..
Nästa gång ska jag ta på mina oxå har inte haft dom på fötterna på över 20 år, hmm kanske bäst att passa på att vaddera sig både här och där då

Trist att all den fina snön som föll igår bara blev till blöta och is gata...
Jag älskar när det är riktig snö,,det är så vackert då..
Ja tänk nu har jag kommit så här långt..
Jag har fastnat det kan jag inte komma ifrån men oj det är mycket o lära ..Hur man lägger in ditt och datt och hur man ska få bilder och text att lägga sig där man vill...:)
Det där med htlm fattar jag inget av verkar jätte krånglig och så en sak till hur ska man göra för att få sin blogg synlig?
Nu kan man bara hitta mig om man lägger " innan och efter min adress
eller om man kan min adress..
Undrar är det nån om vill dela med sig av sina knep o knåp?
Nu ska jag sitta greja lite så jag får denna blogg som jag vill..
Kramis så länge, och jag gör en nigning för kommentarerna.







3 kommentarer:

Raglady sa...

Åh, vad härligt att du lagt in bilder! Hu, det skrämmer mig lite att åka skridskor på sjön.. Iiihh, tänk om isen brakar???

Susanne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Susanne sa...

Hon åker precis vid strand kanten..annars är jag lika skraj som du...

gästbok och besöksräknare