fredag 30 januari 2009

När inte våren kommer ute ,då får man ta in den.

Jag var ute häromdagen och letade efter några vårtecken..men det var nog lite för tidigt..
Men jag tänkte att då plockar jag in lite kvistar och se våren har kommit in i mitt hus..
Men dom sa på radion igår att mer snö var att vänta ..
Och jag tycker att det hade varit mysigt om barnen fick lite härlig snö på sitt Februari lov..
Nu vill jag önska er som läser min blogg en riktig skön helg,,med en bild som min mamma skickade till mig..ha ha man kan ju undra vad hon menade..




Glöm inte din lilla tass innan du lämnar mig..kram

2 kommentarer:

Lisas torp sa...

Hej Susanne och tack för din hälsning!
Ja, mer snö får ni och här är det bara gåastegrått, men liiiiite ljusare för varje dag, det får man glädjas sej åt!

Önskar dej en jätteskön helg!
Kram
Lisa

Madicken sa...

Ohh, det är underbart att ta in våren! Det försöker jag att göra hela tiden för att klara av de här tråkiga vintermånaderna... men nu är ju januari snart slut i alla fall! ;O)

Jag gillar verkligen de goa tavlorna du visar! De gör en sååå glad!

Du har en sak att hämta på min blogg så fort dagens inlägg är klart!

Jättekramis!

gästbok och besöksräknare