söndag 25 januari 2009

Man gör så gott man kan,,

Jaha så här blev min rullgardin eller vad man ska kalla det...
Jag är så där nöjd ,fast det är man kanske alltid med det man gör själv,,Ialla fall är jag sån..



Jag passade på idag att knåpa ihop två hjärtan som jag hängde i fönstret..mest på skoj för att testa mig själv..Jag har köpta andra vackra spets gardiner som jag skall hänga upp lite längre fram när det blir lite varmare..istället för dom rutiga ,dom får duga så länge.Vi använder detta rum som lek och gäst rum för tillfället




Nu börjar mörkret sänka sig över Fare,,och dimman kommer krypande från skogen,,och precis nu när jag tittar ut står våra tre rådjur på vår åker o äter..Vi brukar kalla dom för våra för dom är ofta här hos oss..Jag tycker dom är så vackra.Önskar att kameran var bättre så jag kunde ta en fin bild på dom..


Jag köpte en sån fin ljustake ifrån Jotex tyckte den passade så bra i fönstret...


Jag undrar hur många värmeljus jag gör slut på i månaden,och även vanliga långa..Köper alltid när jag kommer till Ikea..Fast jag kan ju köpa i affären som ligger rätt nära mig,,Ja ni vet den som alla människor älskar att köa i timmar för att komma in i...
Nu kvällens Tänkvärt!


"Jag vill inte vara i vägen,inte heller ur vägen - om jag behövs"











2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott uppsättning är det inte detta som är roligt att pröva sig fram tummen upp för alla som tar steget o prövar. Man blir varm om hjärtat när man tänker på hur lilljentan får växa upp.Nära naturen är en härlig förmån,Tack för en fin blogg Tyckmyckan

Raglady sa...

Åh, vad tjusig bloggen blev!! Å vad snygga dina hissgardiner blev. VISA MIG!!! Kramen, din svägis!

gästbok och besöksräknare