måndag 26 januari 2009

Mallar och en kopp med solsken..

Ja nu har jag ändrat mall igen..Det finns så oändligt många och välja på ,,den länk som ligger på sida..Men tyvärr så passar kanske inte alla som man tycker om,,men nu tycker jag att
jag har hittat rätt..
Den här koppen vill jag ha..Jag tycker bara den är såå fin..
Den kommer ifrån Annas Keramik http://www.annakeramik.se/start.html
Alla hennes saker är jätte fina..Kram...
Så får vi hoppas att denna kopp är fylld ända upp til kanten i morgon!

2 kommentarer:

Madicken sa...

Det var en härlig bakgrund du har hittat och en jättefin kopp! Jag hade verkligen behövt en kopp solsken här hemma i den dystra, gråa vintern! Men som vi pratat om tidigare... det är snart trädgårdsdags och då blir det ljus på mer en ett sätt! Tack för erbjudandet om hjälp. Det ska jag komma ihåg... kom gärna in lite senare på terminen när vår föreningsblogg börjar komma igång lite mer... Rosenknopparnas trädgårdsblogg (se länk från min bloggsida)!
Kramis!

Raglady sa...

Grönt e skönt!! Jag gillade den andra du valde med. Supermysig kopp!!
Trötta kramiar (sådana där som liksom blir hängande över axeln ;-)) Kramarna!!

gästbok och besöksräknare