onsdag 21 januari 2009

Vackra Blommor

Jag skulle så gärna önska att bilden var min egen! Men tyvärr,,jag hittade den på en ställe på nätet som dom hade vackra gratis bilder..
Men visst är det en härlig bild..
Jag bara längtar tills man kan köpa massa och sätta i en stor vas..

Idag har jag haft huvudvärk hela dagen,,den vill liksom inte ge med sig..Kanske för att jag spände mig så när jag skulle till Tandläkaren i morse för en årlig undersökning..Jag har världens skräck ,,jag tror jag fick det på 70-talet när jag var liten och hade en skräck tant till Tandläkare. Jag är säker på att alla som hade henne då är jätte rädda idag...
Vilket fall som helst så visade det sig att mina tänder var i perfekt skick och jag fick till och med beröm..
Jippi!! " En guldstjärna i boken :).. Och en Treo i Glaset!

Nej,nu längtar jag till våren!!

Jag älskar Tussilagon,,den ger sånt hopp om att nu är vi på rätt väg mot ljuset och sommaren..Men här där jag bor nu ser man aldrig en tuss,,det växer helt enkelt inga här..är inte det lustigt eller snarare trist ...Jag har funderat på om man kan plantera ut så det kommer här också,för jag verkligen saknar den... ..


Som sagt inga av dom här bilderna är mina egna men jag tycker dom är så vackra!! Får jag ge er en sommar äng så här i vintermörkret..Kram till er som kikar in hos mig..Lämna gärna ett avtryck så jag vet att du är där,,det värmer..Kram








2 kommentarer:

Raglady sa...

Ärtans... jag kan ju inte lämna kommentarer här ju...

Karin Lindström sa...

Hej Susanne!

Åh, ja nu längtar man verkligen när man ser dessa härliga bilder. Men vet du att jag ska till tandläkaren på Måndag och är precis lika rädd. Jag går redan och funderar på om jag kan flytta tiden *fniss*, men det blir ju inte bättre. Hoppas att jag får beröm!

Ha en skön helg!

Kram
Karin

gästbok och besöksräknare