söndag 12 april 2009

Drömträdgård


När jag idag gick igenom lite vykort så hittade jag det här som jag en gång skickat till min pappa..Då bodde jag i lägenhet i Göteborg och hade en dröm om hur jag skulle villja ha det om jag hade ett hus..
Nu kanske det inte längre behöver vara endast en dröm..
Visst är det en underbar bild!!
Nu ska jag ut i solen o kanske pilla lite i Trädgården tror det blir växthuset som ska få en vårstädning..Kram
PS; Jag bara måste göra lite reklam igen för min svägerska Marias Blogg..Gå in ska ni få se världens goaste kattungar..

5 kommentarer:

Lisas torp sa...

Oj, vilken pangbild och vilken dröm! Men den drömmen har väl nästan gått i uppfyllelse nu! Så jättefint som ni har det!!!

Den bloggen måste jag se - jag äääälskar katter!!

Ha nu en fortsatt skön påskhelg!
Kramar
Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja, det är verkligen urbilden för drömträdgården.
Såg också några små vitsippor ute igår.
Kram:)

Moa sa...

Vilken vacker bild.. dröm ?? om man ser på bilden i headern så är du ju där.. bara blommorna som fattas.. *ler*.. och det fixar du lätt.. ha det gott Kramiz/Monica

Marina sa...

Kul med nya besökare! Kul att du gillar vårt växthus, Lugnet. Vi är så klart jätteglada för det.

Bodil sa...

Susanne, tack för din omtanke! Det värmer kan du tro!!
Först när jag såg den här bilden så tyckte jag att det var er veranda! Så här kan det ju lätt se ut hos dig också. Verandan finns ju redan och blommar fixar du säkert.
Din svägerskas söta kattungar har jag varit och tittat på!! Urgulliga!
Kram

gästbok och besöksräknare