onsdag 8 april 2009

Pyssel..Klipp o klistra..

Jag är inte så där jätte duktig på pyssel det där med scrapping eller vad det heter är nog inte min grej..Men jag tycker det är jätte fint..Ialla fall sist jag var nere på Panduro köpte jag den här..jag tänkte kanske min dotter tycker det är roligt att göra..Så imorse tog jag fram paketet ,suck..Kliade mig i huvudet ett antal ggr..
Tänkte skall nått så enkelt vara så krångligt!!
Men mina vänner tillslut hade jag och Ida knåpat ihop den här...

Nja kanske inte världens vackraste men jag är glad o Ida med att vi fick ihop det till slut..

Så nu har jag Påskpysslat för i år i alla fall med saxen o klistret..Kram för stunden och ha en härlig dag..Här regnar det och det är lite grått men men inte mycket man kan göra nått åt..Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den var väl fin om man inte försöker blir ju inget gjort, tycker det bästa var att din lilla IDA o du fixade en stund tillsamman att pyssla till Påsken. Önskar dig en goer kväll med fam

Snor och Glamour sa...

Men den va ju jättesöt! Vad duktiga ni är!
Jag var på Panduro i söndags och shoppade loss. Det blev lite scrapgrejer och även Julia hittade en hel del. Var ju tvungen att köpa Tildaburkarna också. Dom var ju underbara!
Det enda jag inte hittade där var dig!! :)
Kram Ann-Louise

livet på utanäs sa...

Det blev ju ett gulligt litet påskpyssel det där ... så kul att du har en tös att pyssla med. Själv har jag haft tre gossar som ALDRIG ville pyssla =( Nu är de stora och inte är det tal om pyssel nu för tiden heller ...

Såg dina Tussilago. Det är den första blomman som vågar sig fram hos oss, men än dröjer det några veckor ...

Ha nu en fin ,fin Påsk !
Kram Sussi O

Britt sa...

va duktiga ni är!
Jag ser att du har plockat tussilago, det är den blomman som är roligast att plock eftersom man längtat så! :-)

Ha en skön kväll.

Kram britt

Karin Lindström sa...

Hej Susanne!

Jag är inte heller någon pysslare, men när man väl sätter sig så är det ju jätteskoj! De blev jättesöta tycker jag, och det bästa är ju att man är med barnen.

vad roligt att du hittade tussilago tillslut, visst blir man glad av dem!

Ha nu en jätteskön Påskhelg!

Varmaste kramarna
karin

Lisas torp sa...

Härligt glatt påskpyssel du visar! Önskar dej en riktigt GLAD och skön PÅSK!
Kramar
Lisa

gästbok och besöksräknare