torsdag 30 april 2009

Valborg..


Nu vill jag bara önska alla er underbara Bloggare och Tassare en fantastisk härlig
Valborg..Ett sånt fantastiskt väder!! vi får hoppas att det håller i sig,,så man kan göra nått vettigt i trädgården..Idag köpte jag 12 Vackra Pelargoner som jag skall plantera..
Jag önskar så att bilden var min och att hängmattan var ämnad för mig,,men jag har lånat den..Jag hoppas att jag skall visa lite egna bilder under helgen..
Massa kramar till er och glöm inte min utlottning,,snart dragning..

4 kommentarer:

Tea Lady sa...

Jättehärlig bild! Jag skulle också köpa pelargoner idag men affären stängde när dom fick se mig :)

Trevlig valborg!

Lisas torp sa...

Tack snälla för titten hos mej! En underbart härlig bild du visar!
Jag önskar dej verkligen allt gott och många sköna stunder med både sol och blomster!
Ser fram emot bilder från dej i helgen!
Just nu svinkallt i luften - säkert bara ett par plusgrader...brrr! Men ser fram emot solen imorron - bäddvärmaren ligger i sängen och då menar jag verkligen den elektriska (hm)!
Ha det så jättegott vännen!
Kramar
Lisa

Anonym sa...

Oj vad jag blev sugen att inta hängmattan har kommit hem efter en lång bouletävling som gick riktigt bra.Karin o jag pratade faktisk om att sätta upp hängmatta vi har 2 träd utanför som skulle passa, men det är väl risk att man bara ligger o slöar till sej nej det får nog bli solstolen.

Annika Christensen sa...

Trodde det var hos dig först men när jag läste så förstår jag. Bilden är ju toppen bra.
Kul och få se från din trädgård.
Fast jaghinner inet blogga så mycket just nu.
Ha det gott
annika i all hast

gästbok och besöksräknare