lördag 16 maj 2009

Schlager kväll..


Kan man göra annat än att älska denna låt..Ja jag röstade på den och om hon så skulle komma sist är jag stolt över att vi äntligen skickat en melodi som är riktigt bra...Håller tummarna för dig Malena !!


Idag har solen lyst över Fare men vindarna har inte varit så varma som jag önskat..
Men en tvätt fick jag iallafall torr ute i vinden..skall erkänna har inte använt mina Tvättnötter än men skall ta en tvätt snart och testa..Skäms lite att jag inte har tvättat med dom än..
Har fått lite gjort idag trots att jag vaknade med Feber och huvudvärk..Igår fick jag gå hem en stund innan jag slutade mådde jätte konstigt och hela kvällen var jag så konstigt trött..Man kan ju undra vad som är fel.. Ja ja ..

Idag plockade min tös en liten sommar bukett Härlig eller hur..Förgätmigej,Rödblära,Smörblommor..


Jag bara måste visa dessa fina burkar som jag verkligen fyndade på Tradera ja jag nästan skämdes när jag skulle betala..Med frakt och mitt bud blev det knappt 30:- per burk..Jätte fina så nu har jag fyllt dom med Socker Mjöl,mm Så fina att ha framme på bänken..

Denna lilla burk har jag oxå köpt på Tradera..
Nu när jag tittar ut så hänger svarta tunga moln över oss,men jag känner ändå en doft sprida sig i huset.. Grill doft!! Så nu skall jag gå och hjälpa till lite..Hoppas nu ni får en riktigt härlig Lördags kväll..Kram



4 kommentarer:

Lisas torp sa...

Ja, jag laddar också här inför Eurovision! Och jag håller också på Malena och röstade faktiskt på henne! Hon är verkligen suverän hon finns här i min bekantskapskrets dessutom...! Håller alla tummar!

Vilka fina burkar du har hittat - jättefina!

Hoppas att du kryar på dej! Själv har jag ett envist ryggskott efter förra helgens grävning av landet...sånt som man får som ett brev på posten...hm..!
Ha nu en jätteskön kväll och så håller vi tummarna för Malena!
kramar
lisa

hemma hos lilla mej sa...

Vilka söta sommar blommor.Vilka fina burkar och vilket fynd.Klart vi ska heja på Marlena,Men tror det blir svårt många bra låtar.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Lisas torp sa...

Tack för din hälsning i natt! Nej, det gick ju inget vidare för Sverige, men sånt kan man aldrig veta, man skyller alltid på ngt - förra årets Perelli funkade ju inte heller. Jättekul för Norge i alla fall.
Själv såg jag de fem första sen somnade jag som vanligt och vaknade när röstningen var klar...så är det alltid! Jag orkar aldrig se hela utan blir rätt snabbt uttråkad och somnar!

Dina kryapådejhälsningar i natt hjälpte tyvärr inte, idag har ryggskottet förvärrats, kom knappt ur sängen - usch så trist!

Hoppas att du får en fin dag - här skiner solen!
Kramar
Lisa

Anonym sa...

En sådan vacker bukett lilltösen plockat. Sådana fynd du gjort.

gästbok och besöksräknare