fredag 28 augusti 2009

Nu skall vi bygga..

Nu skall det äntligen bli av det vi pratat om så länge..
En Tvättstuga!!
Det skall bli så skönt att kunna röra sig och ha allt på ett ställe...

Här skall vi bygga ut..
Det blir en öppning in där fönstret nu sitter in i huset och fönstret kommer att placeras mot åkern bakom huset..
Sen kommer det att bli en dörr in där jag står och fotograferar ungefär..
Nej det är svårt att förklara för jag kan knappt föreställa mig det själv..
Men nästan hela denna plätt kommer att försvinna..


Och hur det skall se ut där inne..Inte en aning hur det blir..Men visst har jag drömmar och visioner..
Även mardrömmar oxå;)
Nej det kommer säkert att bli jättebra..

Hoppas att ni har det gott i stugorna...
Ja jag är hemma i dag oxå ...
Nu är det tända mys ljus väder..
Kram till Fredagen..
Susanne

3 kommentarer:

Lisas torp sa...

Åh, du har precis samma drömmar som jag - drömmar om en stooooor tvättstuga med lite svängrum och dessutom vackra saker överallt! En ren fröjd ska det vara att tvätta - eller hur?:-)
Så fint ni kommer att få det, jag är helt säkert på det!

Hoppas man får följa utvecklingen lite...!

Ha nu en riktigt skön myskväll och fortsätt att krya på dej!
Kramar
Lisa

Cc sa...

Vad härligt med en tvättstuga, själv har jag bara ett prång i källaren med öppningar åt flera håll ingen tork möjlighet utsom torktummlaren alltså oinrett med sten golv och väggar. Lyckos dej. Ha en skönhelg det hoppas jag få med lugn och ro. Kram

Anna-Leena sa...

Vilken mysig blogg du har här kommer jag kika in mera.
Vad härligt med en ny stor tvättstuga.
Jag har en dröm om hur jag skulle vilja ha min men än så länge får det vara en dröm......

Kram Anna-Leena

gästbok och besöksräknare