fredag 13 november 2009

Bita i det sura äpplet..

Ja så skrev jag i mitt förra inlägg när det gällde att städa dagis i dag..
Trodde jag,, nej det sura äpplet bet mig i stället..Och det va rejält =(
Fick en sån huvudvärk och blev så usel kan bara inte gå städa finns inga möjligheter..
Så jobbigt ,, känner mig som en svikare men jag vad ska jag göra..
Det får en vilokväll med kroppen i liggande ställning i soffan..halvt kikande på tv´n med min dotter..
Vet ni vad förresten idag kom lite snöflingor fast tyvärr lägger dom sig inte utan smälter lika fort..Synd för det lyser upp lite...
Kram till kvällen...



10 kommentarer:

Moa sa...

Men så tråkigt med huvudvärken.. inte kul alls en fredagkväll så här hoppas det ger med sig snart. Det kommer fler tllfällen med städdagar *ler*.. så då kan du ta igen städningen, nu gäller att bli bra så du kan ha en mysig helg..Kramiz/Moa

Birgitta sa...

Hej, Jag har precis hittat till din blogg och tycker den är fantastiskt fin. Jag lider också med dig i din värk. Tror dock jätte bra att sluta med medicinen. Jag lider själv av värk sedan 20 år har dock inte fått någon direkt diagnos. Hoppas du snart blir piggare och bättre. Jag kommer tillbaka till dig :-)

Anonym sa...

Hellojsan! STÄDA tror du har tänkt FEL inte med bästa vilja i världen får DU gå o städa, tror du har litet svårt att förstå att du enbart skall VILA o komma dig framåt.

Mys Pys med dotter o så kommer kvällen med Doobidoo kan väl vara något, kanske en liten kopp kaffe, Tycker detta verkar RÄTT. Säkert vill guben vara med på ett hörn,

KRAM till en myspysgokväll, hoppas huvudvärken nu börja bli ett minne blott, sänk axlarna o bara var det är en bra medicin. Hallå du har väl inte glömt att dricka massa vatten.

Kram o lycka till med allt runt dig Ha en goer kväll o helg önskar TYCKMYCKAN

pillan sa...

mmen vad fint det snöar här på bloggen ,
hoppas huvudvärken har gett med sig och du får en mysfredag istället för ont ont..

må så gott du kan

Louise sa...

Ja ibland kan man känna sig som en svikare men det hjälps inte... den egna hälsan framför allt och den som inte förstår det har hjärtat på fel ställe...
Mys i soffan och hoppas det ger med sig till imorgon!
Kramelikram

hemma hos lilla mej sa...

Vad jobbigt med ont i huvudet.Hoppas att det ger sig så du kan mysa och gosa med dottern.ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~.

Cc sa...

bara du inte håller på att bli sjuk, det har startat med fruktansvär huvudvärk. Själv går jag på pencilin och ser framemot en sovmorgon i morgon. Kram

Uttan sa...

Ja det blir inte alltid som man tänkt.
Du får vila Dej ordentligt så hoppas vi Du mår bättre i morgon.
Vi gick en vända runt kvarteret det börjar frysa på en del fläckar så nu kommer nog halkan usch den tycker jag inte om har svårt att gå ändå.

Sköt om Dej nu!
Kram!

Lisas torp sa...

Hoppas att huvudvärken lättat - sura äpplen är ju inget vidare heller...!
Ha en skön lördag!
Kram
Lisa

Blåbärs och smultronstället sa...

Typiskt att du skulle må ännu sämre med huvudvärk, men det kan man inte rå för.
Ha en skön helg!
Kram Susanne

gästbok och besöksräknare