måndag 23 november 2009

Fy så mörkt..

Denna dagen har varit lång,regnig, blåsig, mörk och seg..
Kan det verkligen finnas någon som trivs med detta väder?


Har känt mig lite krasslig idag och igår,,ont i halsen och en flunsa värk i kroppen..

Min dotter skulle ju gått till dagis men blödde näsblod och va ledsen så det kändes inte bra och skicka henne dit idag..

Så jag har liksom inte fått så mycket gjort..

Men imorgon ska jag åter till min läkare och jag har på känn att det snart blir dax att ge mig ut i praktik igen..

Inte om jag hade fått bestämma för jag känner mig långt ifrån pigg. =/
Ja vi får väl se vad han säger..


Ni vet stolen som var gul och som jag målade vit för att ha den på försäljning blev plötsligt omtyckt av alla hä
r hemma och har nu fått en plats i vår familj =)
Idag sydde jag i alla fall två kuddar till vardagsrummet..2 gamla kökshanddukar och lite tyg från Ikea..

Nu väntar vi på att pappa K ska komma hem från jobbet..
På spisen står kalops av älgkött och puttrar på spisen..Då blir gubben glad =)
Fast jag hittade bara kött med ben och gillar inte riktigt den smaken som blir av märgen så jag ska se om inte jag kan äta nått annat..
Hur har eran dag varit?
Hoppas att den varit riktigt god och utan sorgligheter,,



4 kommentarer:

LinnaLi sa...

Hej! Där ser man! Ja, jag är ju jätteförtjust i min stol så jag har ju inte nåt att säga om att fler gillar dessa stolar!

Nu ska jag försöka få dottern i duschen!

Trevlig kväll!

Kram Linda

Lisas torp sa...

Trist med både vädret och att du inte känner dej kry! Jag tror att vädret kan påverka i negativ riktning här och det behöver ju verkligen inte du som redan är nedsatt!

Här i Sthlm har vi i alla fall haft solglimtar hela dagen - lite ljust i alla fall, har ju jobbat hela dagen och varit superkoncentrerad så jag har inte tänkt så mycket på det, men det är himla skönt när det är ljusare!

Så fin stolen blev med handdukskuddarna! Jättesnyggt!

Mmmmm, det låter ändå gott med älgköttskalops!
Kram
Lisa

Cc sa...

Tänk om man finge bestämma själv när kroppen är redo men icke sa nicke. Jag gillar din stol å den är skitfin som vit.Kram

Jenny sa...

Hej Susanne!
Vad fin stolen blev vitt o med de fina kuddarna du sytt till:)

Märg låter inte gott..höll på att säga att det var väl det Anna Anka gillade men kom på att det var brosk hon åt..låter lika äckligt det;)

Hoppas det går bra hos läkaren imorgon och att han kommer fram till att du ska få vara hemma ett tag till..

Kramis Jenny

gästbok och besöksräknare