lördag 28 november 2009

Mys!!

Nu har det blivit en liten ofrivillig paus..igen
Har feber och ont i bröst med lite hosta.. och mitt i det så är det ju Advent mys man vill skapa i hemmet..Så jag går här i sakta mak och försöker göra det jag orkar..

Denna bok kom i lådan i Fredags ,,har velat ha den länge för jag tycker Ernst är en riktig mys "gubbe".
Fast man ska egentligen inte köpa något till sig själv innan Jul,,
fick jag veta när jag nämnde det för min stackars mor som köpt den till mig...
Flå´t mamma :(

Roligt att så många vill vara med i min lilla utlottning..
Jag har tom fått en Jul hälsning på Italienska ;) ..så roligt...

Kära vänner nu ska jag fortsätta kanske det kommer nån lite bild i morgon från mitt hem..
Ha en riktigt mysig kväll antingen du är själv eller med vänner och familj,,njut och mys..

11 kommentarer:

Marina sa...

Han är mysig han, Ernst! Krya på dig och ha en mysig advent. Kram!

Anonym sa...

har precis köp MysErnst bok oxå.
Nyss hittat din blog. Jättehärlig.
Vet du var jag kan få tag på de söta fingertopps bebisarna.

Krya på dig.

Susanne sa...

Ett svar till dig som ville veta var jag hittat fingertopps bebisarna...
Googla " Fairy Baby " så kommer det upp massa bilder..
Kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Åhhhh han är så himla mysig Ernst.Vill oxå ha den boken.Krya på dej vännen och ha en mysig adventshelg kramizar Rita.

Lisas torp sa...

Usch, har du också den jobbiga hostan! Den känner jag igen, vill visst aldrig ge sej!
Hoppas att du piggar på dej och att du får en mysig advent!
Kramar
Lisa

Cc sa...

Hoppas du känner dig bättre och att du får dig en fin advent. Kram

Uttan sa...

Så tråkig förkylning Du har.Hosta är jobbigt.
Så Din Mamma hade redan köpt den boken det e väl typiskt.....
Önskar dej en Trevlig Första Advent!
Kram!

Jenny sa...

Hej Susanne!
Hoppas du kryar på dig snart!

Den där boken är poppis,har sett flera bloggare tipsa om den, vill oxå ha;)

Ha en mysig första advent,

Kraam Jenny

Anonym sa...

Hosta, kan vara olidligt.
Hoppas du tröstar dig med Ernst.

Anonym sa...

Hejsan! Det är litet konstigt men mammor dom ligger alltid steget före, ja så det kan bli, säkert kommer du att bli en sådan mammis.

Kanske din mamma nu får en ERNST bok helt för sig själv, inget ont utan det för med sig litet gott eller HUR

Jag var på GKs i går med en vännina, en bussresa, Vi blev förvånade sååååå mycket folk, tro det eller ej vi stod i kö 2- 3 tim in kom vi o handlat fick vi,det kom litet regndropp av o till.Tiden gick fort hade trevliga köpersoner intill oss som förgyllde tiden

Här i Götet ser det ut att bli en fin dag, så blir det nog en tur till Gunnebo Julmarknad

ADVENT mys önskar ER i FARE en god dag o massa mys Tyckmyckan

Anonym sa...

Krya på dig, o så kul att du har fått litet svar från utlandet för säkert är många inne o snokar men aldrig ger en litet hälsning GRATTIS

gästbok och besöksräknare