fredag 6 november 2009

Utmaning..


Så va det då min tur att få en utmaning då jag skall berätta 7 sanningar om mig som ni inte redan visste..Kommer i från
Louise

Oj det här blir nog inte så lätt men jag skall försöka..

1.. När jag fyllde 30 stod ett Tandemhopp högt på min Lista..
Och vet ni vad,,jag gjorde det..Helt fantastiskt!!!

2.. Innan det, när jag fyllde 25 ville jag åka upp i en Luftballong..
Önskningen blev uppfylld oxå det en fantastisk upplevelse..

3..Jag har alltid tyckt om att sjunga,så när min bästa kompis Elisabeth gifte sig
för 10 år sen sjöng jag "Ännu doftar kärlek" i kyrkan..


4.. Så när jag då till sist fyllde 40 önskade jag mig att få gå in i en studio
och sjunga in 2 låtar...Så nu har jag en cd som jag sjunger på..


5.. Jag är en pedantisk "Bohem" jag vill ha ordning omkring mig ,,
men om det blir för rörigt måste det i alla fall vara ordning i röran..


6.. Jag drömmer alltid!! även när jag är vaken,Carpe Diem
är därför inte ett ordspråk som passar mig..

Utan snarare "Cogito ergo sum"

7.. Jag tog mitt körkort sent i livet i år är det 10 år sen..
Jag lärde mig dricka Vin först för några år sen fast bara rött,dricker väldigt lite alkohol men tycker öl kan vara gott till maten..Jag älskar smörgåsbord

Älskar choklad med köksbär i..

ni vet den som alla lämnar kvar i Alladin asken..


Fy vad svårt detta va!!
Jag kommer inte att skicka den vidare för jag har sett att många redan gjort den..har du lust så får du gärna göra den..


Idag är en trött dag och mycket värk i kroppen ,,kanske vädret jag vet inte men lusten att göra massa finns,, men inte orken..
Somnade i soffan och sov ett par timmar som om någon knockat mig..
Önskar er en fortsatt bra kväll..

Det va någon som tyckte om musiken jag spelar just nu..
Det är förra årets vinnare av American Idol David Cook..
Han va min favorit då så jag tyckte det var absolut rätt som vann..

9 kommentarer:

Majas skafferi sa...

Hej! Wow.. är du så äventyrlig av dig, så att du hoppat fallskärm och flugit luftballong!!?
Det var modigt :)!
Såg att du varit på Gekås du med! Jag var där dagen innan, shoppade en hel del..och hann faktiskt in på Panduro Outlet med! Köpte lite pysselmaterial!

Ha en trevlig helg!

Bodil sa...

Oj då så många spännande saker du har varit med om. Jag min fegis skulle aldrig våga hoppa tandemhopp!!! Möjligtvis åka luftballong.
Hoppas du får lite bättre ork i helgen.
Kram Bodil

Anonym sa...

Ja så har du varit litet i farten, kan vara gott att tänka på när allt blir bara litet i botten. Så gott att du somnade en stund konstigt men det är alltid gott när man har någon hemma som man vet håller ögonen öppna. Så söt den lilla nissebilden är som du lagt in i kanten. MUSIK är att leva, så fortsätt att sjunga, jag hade en mormor som alltid sade till mig SJUNG av hjärtans lust det ger glädje o jagar bort många gråa tankar.

Så kommer då nattinatti kramen o hoppas du får sova gott GO helg till fam i FARE önskar Tyckmyckan.

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att få veta lite mera om dej.jag gillar David Cook han sjunger grymt bra.Ha en mysig kväll vännen stor kramiz ~~~~RITA~~~~.

Cc sa...

Spännande att få höra saker om dig, modiggt att hoppa. Skulle jag aldrig göra då jag är höjdrädd. Nu är det tidig morgon vet inte om jag mår bättre än, måste ta det lugnt annars är jag snart värre. Hoppas du får orken tillbaka . Kram

Britt sa...

Spännande saker du har gjort och modigt!

Bra att förverkliga sina drömmar, annars ångrar mig sig bara sen när det är för sent...

Kram Britt

Louise sa...

Du har gjort flera häftiga grejer minsann!! vad bra för dig att det som alla lämnar kvar i asken är din favorit hihi...
Allt gott!
Kram

Uttan sa...

Men att Du vågat...hoppa och flyga...inget för mej.
Jag är allt för feg och allt för höjdrädd.
Men jag beundrar de som vågar.Det är säkert en otrolig upplevelse.

Vädret som är nu är trist och grått och inget för värkande kroppar.
Ta hand om Dej och Ha en fortsatt bra Helg!
Kram!

Lisas torp sa...

Kul att veta lite om dej, men en del visste jag ju redan!
Vilken äventyrerska du är - då har du ju redan gjort en del häftiga saker må jag säja!!! Så modigt med bungyjump!!!Det skulle jag aldrig våga!

Hoppas att din dag blir bra trots allt!
Kramar
Lisa

gästbok och besöksräknare