onsdag 18 november 2009

Pralin tant..


Ja det är jag det..jag älskar det som kallas "Tant" Choklad..

Av en händelse gick jag in på Bloggen " Annas Lycka" och där hade hon lagt den här lilla reklamen..Så kände mig tvungen att följa hennes spår= )

Av den enkla anledningen att vi gillar samma bit i kartongen..


Naturligtvis älskar jag den som alla tar sist.."Körsbär i likör"
Nu är det ju så att en chokladbit skall bort och en ny skall in..
Och det får bara inte vara min favorit..=/

Vilken är just din favorit??
Gå in HÄR och rösta..

Gör som vi "Rädda Julen" ;)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Hihihi...vilket härligt inlägg Susanne! Kul att du är tillbaka redan förresten. Men ibland räcker en liten micropaus ;-)
Vi har samma Favorit! Körsbär i likör! Den är bara underbaaar!Min man avskyr den så den får jag ha ifred i vår alladinlåda.Dessutom gillar Tomas ljus choklad och jag gillar mörk choklad så vi har en rätt bra uppdelning på chokladasken, fniss.
Tusen tack för din rara hälsning o grattis!;-)
Hoppas du,Ida och Mona får en underbar dag tillsammans på Tjolöholm och kommer hem laddade till tänderna med julstämning och ett och annat mysigt inköp kanske? Önskar jag vore där, men jag är hos er i tankarna.
Ha det så kul! STOR KRAM /Karin

Annas Lycka sa...

Hej Susanne
Så roligt att läsadet du skriver. Kan ju inte vara ensam om denna godsak. Upp till kamp min vän!!!!! Ha det bäst! Kram Anna

Uttan sa...

God Morgon!

Jag har röstat..
Även om jag inte kan äta min favorit längre så röstade jag på den.
Kul grej om inte annat.
Ha en bra dag i dag!
Kram!

Lisas torp sa...

Jo, här har du en till! Jag tycker också om riktiga praliner - den med körsbärslikör är favorit - sen finns en annan, ljus, lite oval- mittenbiten längst till höger!

Hoppas allt är gott - här är det lite ljusare idag!
Kram
Lisa

Snor och Glamour sa...

Hi hi! Jag röstade i går. Min favorit är ägglikör så den hoppas jag får vara kvar!
Ha en finfin torsdag trots det urtråkiga vädret! Usch!
Kram Ann-Louise

livet på utanäs sa...

Mmmmmmmmmmmmmmm så sugen jag blev på choklad !!!
Ja , och nu är det röstat och klart också.

Tänkte först på Trillingnöten , men den låg ju bra till, så jag röstade på Ägglikören.
Din Körsbär i likör ligger nog risigt till, brrrr , inte min favorti ...

Ha nu en trevlig helg !
Kram Sussi O

Daniel sa...

Hej chokladtant!

Choklad e det bästa som finns.. diggar romrussinchoklad!

Vända blad sa...

Hej! Du kan vara lugn för jag hörde på radion att Körsbär i likör är en klassiker och måste vara kvar i Alladinasken! Har nyss röstat på min favorit...
Kram Maria

Jenny sa...

Hej Susanne!
Har inte samma favorit som dig o Anna, jag är tokig i fransk nougat o trillingnöt:)

Ha en trevlig helg vännen,

Kramis Jenny

Madicken sa...

Hej vännen och tack för att du troget besöker min sida trots tråkiga bloggpauser! Du är mycket duktigare du... men nu blir det andra bullar ett tag! Imorgon blir det t ex. TÄVLING på min blogg! Välkommen!

P.s Jag har röstat på min favorit nu! Tvärr är dock inte min favorit, din favorit! D.s

Kramis!

Snor och Glamour sa...

Hej!
Skall du till Tjolöholm i dag?
Jag och Julia skall dit vid femtiden i dag...tänk om vi kunde träffas!!!
Kram kram

gästbok och besöksräknare