onsdag 4 november 2009

Fel dag!

Så tog jag då min tur till Falkenberg i kyla och blåst..
Kom stressad fram nästan i tid..
vad händer då,,jo jag och min snurriga hjärna hade åkt en dag för tidigt..
Det var i morgon."Jaha sa jag till tjejen i receptionen,det va ju tur det inte var i går =)

Ja så kan det vara en dag att vara mig..Tog en liten tur till Jysk ..
Så nu är jag som så många andra Bloggare ägare till 2 såna här riktigt fina dynor..

Nu skall jag ut i kylan och hämta Tösen..Det är snö i luften och riktigt kallt..
När jag kom hem idag hade vi ingen ström


Jag ber nu att den inte försvinner igen när den är tillbaka..

En påse med kramar från mig till er.


10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja där ser man en liten tur till Jysk.Här snöar det.ha en skön kväll kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

LinnaLi sa...

Jag har sex sådana dynor jag =)

Kramar från ett kyligt Hudiksvall!

Uttan sa...

Ja man kan fynda på Jysk också.
Ja huva..vad kallt det är nu blir det busväder.

Tack för påsen med Kramar jag har några kvar ;)
Men de har gått åt i dag....
Ha en Fin kväll!
Kramar!

Vända blad sa...

Ja det hade lika gärna kunnat vara jag också som tog fel dag ;) Hoppas ni har fått lite snö och att strömmen fungerar igen!
Kram Maria

Lisas torp sa...

Oj då, vilket otur - eller kanske ändå att Jysk-kuddarna blev en liten extra kul grej?
De är jättefina, jag har förstås också såna!

Ja, iskallt ute idag! Har knappt varit ute alls, mest pysslat inne!
Lite, lite snö kom det mitt på dagen! Usch, redan!!
Önskar dej en skön kväll!
Kram
Lisa

Änglarnas hus sa...

som sagt..hellre för tidigt än för sent..hihi.. men irriterande förstår jag..Men det blev ett par fina dynor i alla fall...

Ha det gooottiiis!
Kram Sanne...

Cc sa...

Ja tänk sånt kan hända mig med. Usch ingen ström vad bekväm man blir. Man blir helt handikappaad utan ström. Kram

Louise sa...

...och här kommer en påse med lika mycket kramar tillbaka ;O)

Anonym sa...

Flotta kuddar blev det GRATTIS ! Så blev det litet mening med fel dagåkandet.

Tänk vad härligt landet är, tycker jag sta bo, men fy när det viner om knutarna o strömmen går i flera timmar, kallt inne o kallt ute. Tror nog stan inte är så dum just vid denna tiden på året, njuter av min lilla balkong o myspyser där o inne gott o varmt o LJUS. Tankar på med gotankar till att detta inte skal komma för ofta till ER,(strömavbrott)

SNÖ skall komma sägs det,härligt när flingorna dalar så vackert, men vill nog mer ha detta till JULfirandet. Här i Götet blir det så lätt kaos bara ett par flingor faller.

Så kommer massa tankar om att denna dagen skall bli DIN Kramizzzar från Tyckmyckan ( hade sparat litet ifrån din påse i går TACK )

Anonym sa...

Hej i Fare ! Du har så fina domherrar runt Din Blogg. Oh om det var litet sådant som komm till mitt fågelbord ( kanske för tidigt för domherren ?) Men NEJ det är Kråkorna som kommer o nallar allt godiset, ja ja dom skall ju även få en liten gobit, men äter upp allt o mer där till. Undras vad skall man göra ? Får njuta av dom runt din blogg TACK Klem fra en bloggvän

gästbok och besöksräknare