lördag 21 november 2009

Ditt o datt...

Idag va jag så trött när jag vakna,ville verkligen inte gå upp,
men har man en pigg liten tjej som inte vill vara ensam så måste man hasa sig upp vare sig man vill eller inte..

Vädret idag är rätt ok ingen sol men heller inget regn..jag borde gå ut och fixat till verandan pyntat med granris och så men jag orkar verkligen inte..
Tog febern då jag känner mig lite yr,,oj då 38c`....hoppas att det blir bättre till kvällen =/
Ikväll ska vi gå ut med dagisstyrelse och personal och Bowla och äta en bit mat,så jag måste spara mina krafter tills dess.. Skall bli kul jag har inte bowlat på många år, så undrar om jag minns hur man gör =0

Ja igår försökte jag sy och pyssla lite ..jag är lååångt ifrån super på att sy men det blev lite Julmys i mitt lilla toa rum
..
Sydde ju toarulls gömman för ett tag sen så jag ville ha samma tyg till gardinen..

Hoppas att ni njuter av eran dag..Var ni än är och befinner er...

6 kommentarer:

Lisas torp sa...

jättefina gardiner och lite julstämning blev det ju med det röda!

Trist med feber!!! Hoppas att den går över till kvällen när ni ska ha lite kul.

Hoppas att solen har nått er också, här har den strålat idag från en klarblå himmel, man tror inte det är sant!
Krya på dej och ha en skön lördag!
Kram
Lisa

Marina sa...

Tack för hjälpen med flingorna. Jag nöjer mig nog med de små, i alla fall så länge. Kram!

LinnaLi sa...

Hoppas att febern försvunnit! HÄr har vi njutit av sol idag.

Ha en mysig lördagkväll!

Kramar Linda

Cc sa...

VAd tråkigt att du inte är kry, men du har verkligen gjort fint. Själv har jag jobat extra i dag med att städa och sedan har jag städat som en tok hemma medans jag ändå var i gång men oj vad det käns. Kram

Jenny sa...

Hej söta Susanne!
Tack för erbjudandet att kika efter Macahans på Gekås, vad gulligt av dig:) Finns den där till lägre pris får du gärna höra av dig!

Vilken söt gardin du sytt!

Hoppas ni hade en trevlig kväll med bowling o middag:)

Kraam Jenny

Anonym sa...

Hej hopp ! Det var gott att du kanske tog dagen i makligt takt. SÅ Kul att komma ut o göra något som ger sinnet en del, för så är det massa kuliga saker så känner man ontet mindre, även om det alltid är en följesven.

Tror nog Du var vackrare än den lilla fulingen du visade, kul grej ändock att ge oss någott att skratta åt.

Nej små tjejer VILL inte att man är i sängen. när man väl kommit upp DÅ är allt inte så viktigt, bara man är UPPE. Gott att ha en liten tjeja som önskar sällskap.

Önskar en goer dag o hoppas gårdagen inte gav allt för många men i kroppen men massa glädje till sinnet Kramizzar från Tyckmyckan

gästbok och besöksräknare